| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Geldrop
| Het is al algemeen bekend dat casemodden toch een aardige duit kost. Alleen nu vraag ik me af. waarom worden er zoveel inkoopacties op laupro gehouden? soms wel 3 grote per maand. De ene is nog niet afgelopen of de andere start alweer. en toch zie ik altijd weer dingen die ik wil hebben dus mijn portomonee is aardig leeg steeds. nu zit ik dus nog op 4 inkoopacties te wachten totdat mijn spulletjes binnenkomen. Maar het voordeel is nu wel. dat is nu bijna alles heb wat ik zoek. Ben zogoed als klaar nu ![]() ( voor mijn doen dan, dan vind ik het mooi geweest ) Heeft niet elke casemodder last van een aardig lege portomonee, na al die geweldige inkoopacties...? zonee... steun Daklem's portomonee op giro 111 of bel 0900-Daklem ![]() |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Mwah, nog een paar betaalperiodes van IA's tegaan, en de S-P IA en dan ben ik wel zo'n 400/500 euro kwijt aan modstuff e.d. .... >/ En dan na te gaan dat ik de spullen van m'n allereerste IA nog niet eens binnen heb... >/
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
merk nu al als ik ia's binnen krijg dat ik sommige dingen alweer kan verkopen :| | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Hmm, ik ga na de Space IA dus ff een rustpauze houden tot ik alle spullen binnen heb, en dan zien we verder, het nadenken over dingen heb ik niet, soms bij fans, maar in mijn toekomstige fulltower passen er nog wel een paar bij, of ik maak een paar blowholen ofzo :P
| |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| ||
| |
| | #9 (permalink) | |||
| Citaat:
| |||
| |
| | #10 (permalink) | ||||
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
zullen we de opbrengst maar delen? :P | ||||
| |
| | #11 (permalink) |
| Ik ben nu zo'n beetje alles aan het verkopen dat ik niet meer gebruik, cd-speler + geheugen naar me broer: Hij betaald nieuw beter/sneller geheugen voor mij ![]()
| |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
slim idee! zal hier morgen ook eens rond gaan neuzen wat ik kwijt moet :P of kan ![]() kan het hier eindelijk weer eens opgeruimd uitzien ![]() | |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik zit ook altijd uit te rekenen als ik iets ga kopen wat het oude me op gaat brengen en wat het nieuwe dan uiteindelijk kost. Vervolgens ga ik met die prijs naar mijn moeder en probeer ik haar zo ver te krijgen dat ik het mag kopen. Sinds mijn laatste rapport wordt dat echter steeds moeilijk ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Maar de laatste paar maanden verkoop ik alles wat ik niet meer gebruik, versterker 150 euro, mengpaneel 70 euro, cd speler zo'n 60 dan, looplicht 10 euro, gaat wel lekker ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| geld verdienen(lees even door aub) | wesjuhdabomb | Area 1337 | 2 | 22-05-2007 16:42 |
| Het Grote 'Hoe kom jij aan je geld?' Topic | eXistenZ | Area 1337 | 72 | 24-05-2004 17:26 |
| Hoeveel geld stop jij gemiddeld in een mod? | Ice T | Area 1337 | 20 | 12-10-2003 21:23 |
| Geld :S | Eergassie | Area 1337 | 204 | 10-04-2003 23:57 |