| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Bah! de tijd is weer aangebroken. Kijk net achter mijn monitor (wou raam ff verder open zetten), en zie er gewoon 8 wespen dood achter mijn monitor liggen. En er waggelt er ook nog eentje rond die ws strax óok het loodje gaat leggen. Vind het niet zo geweldig, die beesten hier. Ben er allergisch voor -lees: als ik gestoken wordt, moet ik binnen een uur geholpen worden, anders leg IK het loodje- , dus tjah .. Moet ik het weer gaan opruimen bah !.. lijk wel zo'n lijkwerker hiero. Maar hoe kan het ook anders met een kamer gericht op de zon (of is het andersom?) en een monitor (lees: pc) die de hele dag aanstaat. iemand anders die deze vervelende bijkomstigheid mét mij deelt ? Groetjes & C U @ the Hulsbeek te Oldenzaal ofzo +[= Youri
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik kan me voorstellen dat je er angst voor hebt als je allergisch bent, in dat geval is het vrij reëel om er angst voor te hebben. Zelf ben ik totaal niet bang en krijg ik vaker vreemde blikken van mensen als ik bijv. op een terras zit en niet reageer als een bij of wesp op m'n arm gaat zitten, ik bekijk het beestje dan eens goed en blijf heel stil zitten, het vliegt vanzelf weer weg. Ik heb de ervaring dat ze steken bij ongecontroleerde zwaaibewegingen van ledematen en/of als ze in het nauw gedreven worden. Mijn vrouwtje is als de dood voor libelles, en dat snap ik ook al niet, het zijn prachtige beesten om te zien.......
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Wespen vind ik niet zo erg, muggen vind ik veel irritanter vooral al ze de hele avond om je hoofd heen zoemen als je probeert te slapen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Een paar jaar geleden was ik met me vader en opa en oma ergens heen. We gingen een ijsje halen en opeens voelde ik een pluis in me nek. Ik dacht er niet bij na en toen ik het met me hoofd wou weg wrijven had ik een steek in me nek van een wesp gelukkig was me vader er snel bij en had ik verder niks, maar sinds dien heb ik die beesten liever niet in de buurt.Note: ik heb een hekel aan zowat alle insecten, spinnen zijn eng, en bezorgen vervelende webben die je in je gezicht krijgt tijdens post lopen >D , muggen zoemen en zijn irri, vliegen zijn eng. Alleen liefheersbeestjes vind ik lol en mieren heb ik ook geen last van:P
__________________ n00bie |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Ik heb een klapraam en die zit meestal op een kiertje open. Soms zitten daar dan muggen aan de kamerkant tegenaan en als ik dan het raam omdraai(lees kamerkant naar buiten) vliegen ze nog niet weg terwijl ze er eerst zo graag uit wouden. Verder negeer ik muggen etc. gewoon en ga ik verder met mijn huidige werkzaamheden. voorbeeld: Op schoolreis naar borkum ben ik een stuk of 20 keer geprikt en ik merkte er niks van/dee er niks tegen. Als we aant bbqen zijn en er vliegt zo'n beest boven mijn eten ga ik rustig het insect bekijken. Mijn leukste ervaring met muggen: Bij de orto zat een mug klem achter een lamp en toen heeft de orthodontist er iets waar 98% alcohol inzit erop gedaan. Die mug maakte toen toch mooie loopings,schroefen etc dat we gewoon zo'n beetje in ee deuk lagen |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| hier geen last van gehad. Terwijl achter ons wel een bos is met enkele nesten. Ze hadden zeker geen zin om het water over te vliegen naar ons huis. Is maar goed ook want een viendin van mij is allergisch voor die krengen. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| een mug heeft geen maaginhoud, daardoor kan een mug niet dronken worden. Hij kan wel tijdelijk van slag zijn, mss vandaar de loopings. maar goed, ik snap niet waar die wespen vandaan komen hiero. Werd net wakker, deed ogen open , en zie er gewoon 2 voor mn neus hangen. .... terwijl ik (gruwelijk warm hier het raam maar dicht heb gelaten/
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |