| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| 30km onder eindhoven, naast bobbejaanland is vandaag Lancamp 2004 outdoor lan event gestart! heb je nog zin om te komen, er is plaats voor de komende 9 dagen. maar natuurlijk eerst wat leuke foto's :P ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kortom gewoon even komen. is gezelli hier :Y) meer foto's en info zie: lancamp.be
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]() links achterin zie je een meisje achter een laptop.. dat is mijn laptop :P
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Ja vertel Ze komt me bekend voor. zit ze niet toevallig in een clan genaamd the grunninger warlords(een van die dudes heeft vban de illuzion crew trouwens een uitnodiging gekregen om op het illuzion veld te gaan staan als er campzone is omdat TGW een zeer goede server heeft(64 man in 1 battlefield server en dan nog een ping van 9!!. zelfs de crew van gameparty was zeer ..uhm.. verbaasd) |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Ik zit hiero ook... Ik ben met de motor gekomen Kleine 2 uurtjes rijden was het (zelfs met de files :P)Weekendtas achterop en laptoptas op m'n rug en gaan ![]() We hebben net een stormbui overleefd. Op dat moment was het stroom eraf. Maar voordeel voor mij was, dat m'n PCtje gewoon aanstaat om met Kaastosti Atomic Bomberman te gaan spelen (via crosscable). |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] DFI Lanparty NF4 SLI 939 set. | Rick Hemstra | Recycle Junkies (V&A) | 7 | 8-10-2007 16:01 |
| Outdoor LANparties 2006 | the widow maker | Events Junkies | 3 | 28-02-2006 13:48 |
| [Lanparty]eX-Lan | eXistenZ | Events Junkies | 9 | 8-10-2005 16:04 |
| lanparty | claric | Area 1337 | 4 | 23-10-2004 18:03 |