| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 oktober 2002 Locatie: Rotterdam
| Beetje late reactie maar ik ben dan ook erg druk de laatste tijd......met bier drinken dan voornamelijk :P . Wie zal winnen wordt bepaald door een vakjury. Bestaande uit alle superusers, een aantal moderators en vooraanstaande members. Binnen een week zal de uitslag bekent worden gemaakt op het forum en de frontpage.
__________________ Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
| |
| | #67 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Citaat:
Ff zonder dollen, wie wel? Ik zou best m'n mening willen geven.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Breda
| Ai... ben een beetje laat denk ik >/ Sorry daarvoor. Maar ben net fris terug van vanakantie en zal toch nog ff wat pics online zetten. Ben best wel n beetje trots op m'n case, dus kan het toch niet laten :P Alsnog mijn bijdrage alhier: M'n case: ![]() De badge natuurlijk (detail): ![]() |
| |
| | #71 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb niet meegedaan aan de officiele I.A. (erug veel spijt want ze zijn echt Uber...) maar heb toch een paar van de badges mogen ontvangen Ik ga er dus ook niet vanuit dat ik meeding naar een prijs, maar post toch even een piccie... Aanschouw de eerste mod op m'n nieuwe, tweede hands KingWin big-tower :P ![]() Wat ik al zeg: alles aan deze kast moet nog onder handen genomen worden ...maar: de CJ badge zit er iig al op ![]() |
| |
| | #73 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Offtopic: Ik denk eerder een Inwin-tower, de A500 lijkt er vrij veel op: ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casebadges | frans | Shop Junkies | 6 | 1-04-2007 21:43 |
| Hitachi tx36d86vc1cab color tft | PR{}X][MUS | Elektronica Junkies | 3 | 27-09-2004 00:04 |
| [Style XP] - Matrix style, nu nog de rest | Raven | Software Junkies | 22 | 24-05-2003 11:06 |