| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2004 Locatie: Wijchen
| MOD-EDIT Ik heb er een poll van gemaakt. Kijk aan de hand van de uitkomst of je het interessant vindt om een Clan te starten. Als je er dan aan begint, organiseer het met een aantal mensen en maak vóóraf duidelijke afspraken. Alleen dan heb je kans dat zoiets lukt. Verder wijs ik erop dat zo'n initiatief leuk is, maar los staat van Casejunkies en we geen enkele verantwoording hebben over een dergelijke clan. Ik verwacht dan ook dat dit zéér duidelijk is aangegeven ! Veel succes ermee, Lampje Hey, Mischien is het een idee om een online gaming clan van casejunkies te maken voor de gamers onder ons. Ik had gehoord dat dit wel vaker aan de orde was gekomen maar verder niemand er echt wat mee gedaan heeft, ik wil er dus wel wat mee doen dus vandaar zit topic. Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar leek mij wel een leuk idee. Die clan zou dan gewoon los van deze site moeten staan. Als jullie het niks vinden dan is het ook gewoon niks, dan hoeft er geen discussie over te komen. Laat me maar horen wat jullie ervan vinden. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Denk dat je gewoon voor elk spel een organisator moet hebben. Wil best een cs clan bijhouden.
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Goed, laten we de poll functie maar een keer voor iets 'nuttigs' gebruiken dan. Het is iig beter dan de vraag of iemand liever mayo of ketchup op z'n patattekkes wil.....
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Silatron, wil jij nogsteeds CS leaden? Samen met Tress in dit geval? Edit: PO, zou er een subdomein beschikbaar kunnen komen zoals: http://www.casejunkies.com/clan/ |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Tuurlijk niet! Lees je vorige topic omtrent dit fenomeen nog eens goed door! Er is toch een duidelijk uitspraak onzerzijds geweest dat deze "clan" helemaal losstaat van CaseJunkies en onze aktiviteiten. Mijn zegen heb je maar verwacht niks van ons. Dit mede omdat dit in het geheel losstaat van de CJ-aktiviteiten. Duidelijk zat?
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| BFV Clan | eXistenZ | Area 1337 | 19 | 26-03-2005 09:05 |
| CS clan logo op case | modder.exe | Casemod Junkies | 2 | 18-08-2004 22:17 |
| [CJ]-clan | Ice T | Area 1337 | 223 | 18-04-2004 18:52 |
| Welke game en welke clan? | Kagar | Area 1337 | 41 | 25-04-2003 21:06 |