| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
ik snap het. Mogen we wel de CJ-look gebruiken? Of de Cj-template? | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Ik speel nu al ruim 2,5 jaar Unreal Tournament in een clan, en ben sinds kort overgestapt naar UT2004. De vorige pogingen zijn mislukt omdat de mensen die het wilden organiseren er geen ervaring mee hadden. Je moet je er echt niet op verkijken, er komt gewoon ongelofelijk veel werk bij kijken. Maak een site, regel wars, zorg dat members actief zijn. Zeker als je je wil beperken tot casejunkies, dan zijn er gewoon niet zoveel mensen die 1 en hetzelfde spel willen spelen. Maargoed, succes met deze poging, met GoT is het bijvoorbeeld wel goed gegaan. |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2004 Locatie: Wijchen
| Het zal toch moeilijk worden om alleen junks te accepten. Je kan moeilijk een lid wijgeren die niet van casemodding houdt. Natuurlijk is het wel mooi als we zoveel mogelijk CJ leden erin hebben zitten. En met die wars en site enz. dat wordt allemaal geregeld . |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Tja, heb je wel een bedacht dat er ook gelapt moet worden? Private warserver, teamspeak of ventrilo server, al dat soort dingen tellen mee. Ik ben zelf clanleader van een CoD/MoH:AA clan, en dat kost geld, voor de hosting want je wil natuurlijk een domein he, dus denk er over na voor je een clan start, ik heb genoeg clans gezien die opstarten en binnen twee weken weer stopte met bestaan, gewoon door gebrek aan communicatie of doordat er gewoon niet genoeg gewart word. Ik heb het ook gehad dat we even een dieptepunt hadden maar nu warren we bijna elke week wel een paar keer ![]() |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Gewoon klein beginnen, dus gratis domein en dat soort zooi gebruiken als je genoeg members heb en het gaat allemaal lekker, dan kan je keer in overleg gaan over een potje voor een server... Heb zelf ook al keer een clan gehad het is vrij moeilijk om deze te onderhouden... Ik ben zelf toen gestopt omdat geen tijd meer had ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2004 Locatie: Wijchen
| Ik heb zelf op dit moment een clan met mijn vrienden uit klas, dat is alsware een vriendengroepje. Daarmee hebben we een clanserver + webhosting. Teamspeak draaien we altijd zelf en dat werkt perfect. Ik heb best veel ervaring met het leaden van clans dus dat zal geen probleem zijn hoor. Ik weet wat er allemaal verwacht van je wordt. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| BFV Clan | eXistenZ | Area 1337 | 19 | 26-03-2005 10:05 |
| CS clan logo op case | modder.exe | Casemod Junkies | 2 | 18-08-2004 23:17 |
| [CJ]-clan | Ice T | Area 1337 | 223 | 18-04-2004 19:52 |
| Welke game en welke clan? | Kagar | Area 1337 | 41 | 25-04-2003 22:06 |