| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Vanaf 12-7 is bij de Lidl deze digitale schuifmaat te koop: http://www.lidl.nl/nl/index.nsf/page...gitale_meetlat Lijkt me wel een handig tooltje voor een casemodder, ik heb deze schuifmaat al in mijn handen gehad en het valt me op dat hij aardig precies is, redelijk soepel schuift en dat het een leuk ding is voor de gebruiker die er niet teveel eisen aan stelt. Maar watch it: is pas vanaf maandag de 12e te koop voor die prijs. Voor dit geld kan ik ze niet laten liggen, en ik denk ik zal de aanbieding met CJ delen . Niet als spam bedoelt, want ik heb geen enkele band met de Lidl.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| M'n pa heeft een aantal gewone schuifmaten liggen in verschillende soorten en maten, van industriële kwaliteit/precisie. Voor mij heeft het dus niet zoveel nut. Maar voor mensen die die luxe niet hebben (of die geen schuifmaat kunnen lezen - en dat zijn er een hoop ) lijkt het me zeker geen verkeerd ding ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Mag je trouwens voor school een digitale schuifmaat gebruiken. Wij mochten dat niet (autotechniek) dat had te maken dat ze ze vaak niet altijd hadden in garages. En dat we ze gewoon af moesten kunnen lezen. Verder mooie anbieding. Ik ga er zeker eentje halen. Heb hem niet vaak nodig maar als je er een nodig hebt en je hebt er geen is het ook muf. >D
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Denk niet dat je korting kan krijgen bij de Lidl, maar ze zijn zeker wel handig. ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Een week geleden waren die dingen ook in de aanbieding bij een andere chop, genaamd cranenbroek en ik dacht voor 12,95. (dit is verder niet als reclame bedoelt want ik heb ik ook geen enkele band met cranenbroek)
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Digitale Fotocamera | Pawiro | Area 1337 | 3 | 6-06-2007 20:42 |
| Digitale klok | NecroCide | Elektronica Junkies | 15 | 31-03-2004 13:07 |