| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Ik zit erover te denken om de MC-Crypt Mulit-Mix PAM 12 te kopen. Maar is er ook iemand met ervaring met de mixers van MC-Crypt? Ik vindt 120euro voor dit mengpaneel eigenlijk veel te goed koop en ben bang dat dan ook de kwaliteit bagger is... Faders die het na een week begeven knopjes die loslaten ect. Mixer: Ongelooflijk wat de PAM-12 allemaal te bieden heeft. Geschikt voor alle live-optredens of in de studio. Door de 4 stereokanalen ookheel geschikt voor discotheken en clubs. Zeer compact model in een stabiele metalen behuizing met geďntegreerde netvoeding. Bijzonderheden: Ingangen met regelaar voor Gain (behalve kanaal 9 - 12), High, Low, 2 x Aux, Pan en 50 mm faders via 6,3 mm Jackplug (kanaal 1 - 4 bovendien XLR, inschakelbare Phantom-Power en Insert) • Regelaar voor phones, Aux Return 1/2 • Uitgang met 50 mm faders via 6,3 mm Jackplug • In- en uitgangen voor Insert, Aux Send, Aux Return en Phones via 6,3 mm Jackplug • Tape in/out via Cinch-bussen • 12-voudige LED-aansturingsaanduidingen. Technische spec.: Frequentiebereik 20 tot 20.000 Hz • Signaal/ruisafstand 90 dB, afm. (lxbxh) 303 x 296 x 83 mm • Gewicht 3,3 kg • Aansluiting 230 V. prijs: 120€ ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juli 2004
| zou ik niet doen, mc crypt valt in dezelfde klasse als skypech en dap. een goede mixer is bijvoorbeeld dateq of allen & heath al zijn die wel ziekelijk duur. kijk anders ook eens op www.new-line.nl succes gr. d. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Over dat dap geen goed merk is ben ik het niet met je eens. De kwaliteits controle van adapters en dat kleine spul is werkelijk ontiegelijk slecht en de levering is ook ruim 2maand, maar wat je krijgt voor die prijs is echt mooi spul. Ik zit nu eigenlijk te kijken naar een gig 8 van dap. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| ligt eraan wat voor een eisen je stelt, als die mixer mee on the road moet dan kan je beter geen dap pakken maar dateq daar kan bier en weet ik wat allemaal overheen gaan en dan doet ie het nog hoor, kan ook veel viezer worden en de faders gaan langer mee, er zitten namelijk dure faders in. je kan die faders ook makkelijker schoonmaken (sommige stukke kan je in een emmer sop smijten) voor de prijsklasse is dap goed, maar hou in gedachten:"goedkoop is duurkoop" en: "alle waar naar zijn geld" ik zou als het in je budget ligt echt voor een dateq gaan kijken, nog een voordeel van bv. een dateq t.o.v. dap is dat je als je dap weer verkoopt je er weinig voor krijgt, voor die dateq krijg je nog relatief veel want die behoud zijn waarde veel beter. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Ten eerste: Repareer jullie toetsenbord eens! Ten tweede: Dap is zeker niet een van de top merken, maar met die prijsklasse KUN je hem niet eens vergelijken met de toppers. Dap is wél een goed merk in zijn prijsklasse. En ik heb liever een top dj met een kut installatie, dan een kut dj met een top installatie. Een regel met betrekking op dj apparatuur en veel andere zaken: Je betaalt naar wat je krijgt. Betaal je een drol? Dan krijg je een drol. @gotmore wat wil je ermee gaan doen? Bands versterken? dan zou ik wel naar een ander kijken... DJ'en? Daar is die mixer niet voor geschikt. Dit is een P.A. [Public Adress meen ik :P] mixer. Heb je nog vragen ofzo? Add me op msn .Edit: niet dat ik je niet over het forum wil helpen, maar over msn gaat stukje sneller.
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| ik mag hem inderdaad niet vergelijken met een topmerk maar neem mijn advies ter harte: spaar door voor een goede. hier krijg je spijt van. een goede dj op een kutinstalatie is nog niks want dan krijg je ook rot geluid. en goed materiaal is het halve werk zeker kwa geluid. kwa licht maakt het niet zo gek veel uit. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Fix jij nou eerst maar eens je toetsenbord en vooral die shift toets. Tuurlijk is het advies, spaar door voor beter. Maar wat als je net wilt beginnen en je weet niet of je dj'ing leuk vind? Nou dan zie ik hem nog geen mixer van rond de 1000 euro kopen waar je tig jaar mee vooruit kunt [lichtelijk overdreven in tig jaren :P]. En meestal hebben die duurdere mixers ook nog functies waar je in den beginne geen hol aan hebt... Waarom zou je die dan kopen?? Ze zijn te duur, omdat je op dit moment nog geen genoeg geld hebt, dan moet je doorsparen ja. Begin je net en snap je nog niet veel van functies van duurdere mixers, of je weet nog niet of je dj´ing leuk vind, koop een goedkopere om het te leren. Zo heb je nog geen onnodige toeters of bellen. Pas als je er klaar voor bent, dán pas zou ik een duurdere mixer kopen. Gezien die prijs van die mccrypt mixer, 120 euro, zou ik een [als je gaat dj'en], gemini ps626i kopen, veel leuker ding voor het geld. En die kan je nog tegen een redelijke prijs na 1 jaar verkopen, dat kan je van die mc crypt niet zeggen.
| | |
| | #8 (permalink) |
| Ik heb m'n tobo los gehad hij doet het weer Dit is misschien wel een mooi begin setje Bron: New-Line Gr. D. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Laten we eerst eens wachten op meer input van GoTMoRe, wie zegt dát ie wilt dj'en, wie weet wil ie z'n keiharde heavymetal band wel uitversterken, voor we dj-setjes gaan opnoemen. En idd dat is een mooi setje, maar houdt er rekening mee dat gemini is gestopt met de productie van de cdj20.
| | |
| | #10 (permalink) |
| sorry dat ik een tijdje niet van me liet horen, ik hoor die toe gemailt te krijgen maar dat is dus niet gebeurd Het is gewoon de bedoeling dat er 2cd spelers aan kunnen een mic en als ik hem thuis heb staat tv + pc. Verder dj ik niet echt, en weet wat ik wel en niet nodig heb. On-road gaat hij ook niet. Hijs thuis op school ( school feestjes ) of in de 'grote' schuur van een vriend.Ik ben wel beetje beginner idd met draaien ect. Maar ik weet al wel dusdanig genoeg om te weten wat ik wel en niet nodig heb Verder heb ik simpel wel geen dat geld niet ( die 1000 euro dus ) en ik zal het pas heel laat krijgen. Terwijl ik nu een nieuwe mixer nodig heb oude is af faders op ruis ect ( alecto pro 127, gekregen van kennis ) dus heb ik redelijk snel een nieuwe nodig die biedt wat ik nodig heb en in mijn prijsklasse komt, de Dap gig 8 dus. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Nah het kan makkelijk zijn hoor, ligt eraan wat je er zelf van vind... het heet new york style mixing :P... You love it or you hate it. alternatief 1 met schuivers alternatief 2 met schuivers alternatief 3 ook met schuivers Veel meer dan dit ga je niet vinden <200 euro...
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Iemand ervaring met Powerpost? | Hellfish | Software Junkies | 2 | 11-04-2004 11:48 |
| [Gezocht] Iemand met programmeer ervaring. | Lampje | Software Junkies | 5 | 1-04-2004 16:31 |
| VFD ervaring ? Iemand ? | Fleppuhstein | Elektronica Junkies | 9 | 10-03-2004 13:07 |
| iemand ervaring met winamp control? | GBCHEATER | Software Junkies | 18 | 15-10-2003 19:13 |
| Iemand bestellingen bij conrad voor overdose ? | Interstice | Elektronica Junkies | 20 | 9-07-2003 08:34 |