Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 29-06-2004, 22:43   #1 (permalink)

Standaard Normale Praat? Beledigend? Nee.......????

Ik was bezig me een gesprek op Msn toen ik 2 opmerkingen maakte over een Ftp server. De persoon te zien in het plaatje, ging toen helemaal over de rooie. De taal die daar gebruikt word vind ik niet normaal. En ik wil graag daar jullie mening over. Want dit heeft mij wel gekwetst.

KNIP

Thx,
Oud 29-06-2004, 22:48   #2 (permalink)

Standaard

Hij is zo sociaal dattie z'n server open zet voor je, dan ga je toch niet zeuren

Verder is dit iets tussen jou en de persoon in kwestie.... Dit soort dingen ga je hier toch niet posten ?

Ik vind dattie helemaal gelijk heeft.....
En gum dan tenminste nog dat adres weg bij z'n naam... Nu zal het helemaal van de leechers stikken op z'n server..
Rich is offline  
Oud 29-06-2004, 22:52   #3 (permalink)

Standaard

Dit is idd niet de spirit van het sharen. Als je het niet doet uit 'liefde', dan moet je het gewoon laten.

Daarin tegen snap ik ook wel dat commentaar niet altijd even leuk is. Maar dat maakt het taalgebruik nog niet goed...
Ice T is offline  
Oud 29-06-2004, 22:54   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rich
Hij is zo sociaal dattie z'n server open zet voor je, dan ga je toch niet zeuren

Verder is dit iets tussen jou en de persoon in kwestie.... Dit soort dingen ga je hier toch niet posten ?

Ik vind dattie helemaal gelijk heeft.....
En gum dan tenminste nog dat adres weg bij z'n naam... Nu zal het helemaal van de leechers stikken op z'n server..
Dus eigenlijk zeg je dat je dit taalgebruik goed keurt? Het gaat niet om de discussie het gaat om het taalgebruik.
Oud 29-06-2004, 22:55   #5 (permalink)

Standaard

Ach....iedereen heeft soms z'n dag niet, en als er dan ook nog kindertjes gaan zeiken over je server.....
Beetje lomp om dit te posten imho.
TreboR is offline  
Oud 29-06-2004, 22:57   #6 (permalink)

blackgoth's schermafbeelding

Standaard

Slotje AUB, op deze manier komt markje nooit meer op mn server aub een ban voor die rukker
blackgoth is offline  
Oud 29-06-2004, 22:59   #7 (permalink)

Standaard

Jij voelt je al aangevallen bij een woord als kanker of kuthoer?

Ik vind dat je je niet zo aan moet stellen, je vind dit soort taalgebruik dagelijk op het internet. Stel je niet zo aan, en wees dankbaar dat je een server hebt !
Alvilon is offline  
Oud 29-06-2004, 22:59   #8 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mark10123
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rich

Verder is dit iets tussen jou en blackgoth.... Dit soort dingen ga je hier toch niet posten ?

Ik vind dattie helemaal gelijk heb.....
Dus eigenlijk zeg je dat je dit taalgebruik goed keurt? Het gaat niet om de discussie het gaat om het taalgebruik.
Jij post niet wat je daarvoor typte... Volgens mij zal daar iets hebben gestaan van trage *** server oid....
Ik weet wel dat ik het ook niet pik als ik zo aardig ben om m'n ftp open te zetten en dat dan een of andere kleuter erop gaat zeiken..
Bij mij had je binnen 10 seconden een ban te pakken met ongeveer hetzelfde taalgebruik...
Rich is offline  
Oud 29-06-2004, 22:59   #9 (permalink)

Pureoptical's schermafbeelding

Standaard

Praat dit maar onder elkaar uit. Zolang je van BG geen goedkeuring krijgt om te quoten tolereren we geen quotes uit chatsessies op dit forum. Noem het maar privacy.

Prettige voortzetteing, DA!!
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fan PSU vervangen voor normale 120mm fan koenus Cooling & OC Junkies 14 28-07-2006 21:54
Praat hier in binair brantje Area 1337 5 26-07-2006 00:35
Serial ata met normale connector :S Dark Wanderer Hardware Junkies 3 3-12-2004 22:57
PCI videokaart aan de praat krijgen -PartyBoy- Hardware Junkies 15 5-12-2003 17:43
Yeong Yang Cube YY-0430 Mod door Wim | Na praat Topic The_Resetter Area 1337 59 23-08-2003 09:49

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.