| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 april 2004 Locatie: http://localhost
| Hey was wel geintreseet wat de junks allemaal bezig houden vandaar dit topic. ff een paar regeltjes -niemand om zijn/haar hobby uitlachen -niet spammen Greetz brantje
__________________ Modden is niet meer wat het geweest is.... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Coputers(modden), Elektronica, grafische vormgeving, fotografie, graffiti... En ook nog skateboarden maar daar ben ik eigenlijk een beetje mee gestopt. ohja. En Casejunkies.com is natuurlijk een grote hobby!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| computers, anime, muziek en windsurfen zijn mijn hobbys.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| * Dingen met de PC: Gamen, internetten, casemodden, hardware * RC-auto's * Muziek (bijna alles behalve R&B en rap) * Autorijden (heb geen eigen auto maar de auto van m'n vader rijdt toch lekkerder :P) * Dames (alleen de laatste tijd wil die hobby niet echt lukken )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| *Computers, en alles wat je er mee kan doen (lannen, overclocken, casemodden, etc) *Brommers, scooters, schakels, iig alls met een 2takt motor er in. *Elektronica, dit gaat nu nog niet echt lukken, maar als ik émaal op de MTS zit (dit jaar dus) dan waarschijnlijk wel. ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Muziek maken , Zwieke slaan, school is ook een grote hobby van me, bier drinken, af en toe wat beweging(tennis, basketbal, inline (stunt) skating) en natuurlijk computers en het modden hiervan. Galaxisonline.comVanaf volgend jaar: Gitaren bouwen ![]()
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Computeren Casemodden Filmpje kijken Galaxisonline spelen En Bitterbal dansen !!!!
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
Die was ik nog vergeten...
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Eigenlijk best loos dat iedereen pc modden zegt, lijkt me duidelijk dat dat je hobby is als je hier 24/7 rondhangt :P Ikke: Modden, Computeren, Modelvliegen Clan
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 20:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 18:48 |