| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik ben in de 2e blijven zitten. Toen zat ik nog op een andere school en ik mocht die leraren niet en zij mij niet. Ze hebben me daar zo genaaid dat ik van VWO naar mavo moest en dan hebben ze me ook nog van school getrapt. Mjah ik denk dat ik wel geslaagd ben dus dan hoef ik ook niet te blijven zitten ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Niet dat ik een studiepikkie ben maar ik ben nog nooit blijven zitten Lijkt me wel vervelend als je blijft zitten en dan moet je nog op vakantie, niet echt een leuke vakantie dan als je het mij vraagt. Ik moet nu 1 herkansing doen voor een vak, dat haal ik wel ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Blijven zitten --> ik vond et niet zo erg eigenlijk zit nu in een ganz relexte klas Ben in de 4e blijven zitten, omdat ik met 2 jongens ENORM liep te kloten, niet omdat ik et niet kon ofzo, maarja, moes toen mn eigen schoolgeld betalen ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
ik heb er bij elkaar maar een stuk of 20 geloof ik. Maar had in me eerste jaar op de middelbare school wel meteen het record aantal keren eruit worden gestuurd Zitten blijven vond ik niet zo erg, ik wist lang van te voren al dat de kans dat ik zou overgaan heel klein was dus ik kon gewoon een paar maanden lang doen waarin ik zin had omdat het toch niet echt meer uitmaakte.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| Het zal voor mij ook kiele kiele worden, nu maar hopen dat spike en ik allebei overgaan komen we weer in de zelfde klas (nee ik ben niet zo`n pestend jongetje, zit nu ook bij spike in de klas ).
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 maart 2004 Locatie: Zoetermeer
| 1x mavo en 1x mbo blijven zitten maar nu dan toch eindelijk geslaagd.
__________________ www.xo-clan.tk |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik ben echt heilig :P Nog nooit blijven zitten ![]()
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Blijven zitten | Pawiro | Area 1337 | 33 | 14-07-2006 17:48 |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 20:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 20:58 |