| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Citaat:
__________________ "When the beat drop..." | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Het was dat ik mijn opleiding niet leuk vond en ben gestopt dit jaar, anders was ik ook zeker blijven zitten. Samen met een vriend was ik alleen maar aan het kloten in de klas, en bij praktijk kon het ons helemaal niks boeien.
__________________ n00bie |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Laten we ff ontopic blijven lolz :P Anders kan ik mn verhaal niet kwijt en ik heb geen zin om over horloges te gaan praten ![]() Nog nooit blijven zitten gelukkig, op de basisschool altijd goeie punten gehaald. Kreeg toen VWO advies en ben naar de havo/vwo brugklas gegaan. Toen kreeg ik gymnasium advies, wat proeflessen grieks en latijn gevolgd maar dat beviel zo slecht dat ik toch maar voor Atheneum ben gegaan. Zoals het er nu uitziet ga ik goed over (moet ik al 2'en gaan halen deze PTA :P) van Atheneum 4 naar 5 Dat word weer flink modden in de vakantie, ik krijg namelijk altijd een cadeau van mijn ouders als ik overga ![]() [edit] Doe natuurlijk N&T profiel. [/edit] |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| edit: /me has ook N&T Ik hoop dat ik dit jaar over ga van de 5e naar de 6e(vw , krijg ik volgend jaar een lekker chill jaar, kun je alles een beetje relaxed doen. mja eerst even paar weken blokken.En dan volgend jaar samen met Zwieke een pws maken, we gaan een gitaar bouwen en natuurlijk met(oa) plexiglas :P
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| MODBREAK! Jongens, laatste keer.. Ontopic blijven! Zo moeilijk lijkt mij het niet.. Het topic is voor mensen die zijn blijven zitten, niet voor toekomstige casemods en andere zaken!
__________________ Dus... |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| Hmm, ik geloof dat ik toch overga, hoewel ik het heel somber voor mezelf inzag. Heb vandaag namelijk gehoort wat (waarschijnlijk) m'n stageplek wordt, en ik denk dat ze niet zoveel moeite zouden doen als ik niet over zou gaan!
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Blijven zitten | Pawiro | Area 1337 | 33 | 14-07-2006 17:48 |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 13:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 20:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 19:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 20:58 |