| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2004 Locatie: Ljouwert
| nadat ik dit bericht had gelezen, draaide m'n maag nogal om.. http://www.dossierx.nl/index.php/content/view/157/2/ Ik zou zeggen hou je vast, hierbij zal meeste gedeelte van de aarde onder water te komen liggen, als je het toch zou willen overleven raad ik je ana om naar mexico te gaan en op de hoogste bergen te gaan verblijven. Teminste als dit waar is. Als het eenmaal gebeurd zul je het wel in eerste instantie merken dat e riets gebeurd, als de tsunami gloedgolf er eenmaal is is het in een fractie van een seconde over. Al eerder heeft een object van 7 meter in diameter de aarde getroffen in de 20ste eeuw. In een zeer onbevolkt gebied, het heeft een bos met de grond gelijk gemaakt van zo'n 40 km.. gelukkig was dit gebied onbewoond. Ik heb afgelopen dagen maar vlink gefeest :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2004 Locatie: Ljouwert
| Het zou kunnen gebeuren, dat jullie het niet geloven kan komen doordat jullie het nog nooit hebben gezien (zelfs ik niet) Het gaat hier om menselijke waarnemingen. Het staat vast dat we in die stofwolk zitten, waarbij sommige fragmenten groot genoeg zijn om de mensheid ten einde te brengen. Die objecten naderen we op 19 en 20 juni. Het zou hierbij kunnen dat ze de aarde raken, een grote kans teminste. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Dus crew: met spoed overdose 2004 organiseren, voor 19 juni als het kan... Dan kan ik als gelukkig mens sterven...
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Citaat:
![]()
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Lol... Dit is dus echte baklappenlulkoek... IDD millenium... Was alleen fataal voor vele gates-machines... De mensheid is er toch nog? Stofwolkje? OK! Laat de eerste stofzuigerdivisie van het huisvrouwenlegioen maar uitrukken :P, beleven ze ook nog eens iets behalve de playboys van mijnheer de minister president vinden...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Toen ik de datum las dacht ik even dat d'r nog meer casejunks de Nacht van Gulpen gingen lopen: Nacht van Gulpen |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Half Life 2 uitgespeelt maar ...het einde ? | Raptor | Area 1337 | 8 | 19-11-2004 11:33 |
| Nameless Lan V1 ten einde | squid | Events Junkies | 4 | 27-08-2004 14:35 |
| Einde Microsoft in zicht..? | SiLaTroN | Area 1337 | 10 | 22-02-2004 19:24 |