Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-06-2004, 11:25   #1 (permalink)

Standaard [verkeer] geweld waar gaat het heen?

Stap vanochtend vrolijk in me auto. Ik begin aan me reis naar me werk, halverwege de rit gaat de weg van 2 baans naar 1 baans.

Staat er naast me een daihatsu cuore met een leuk grietje erin en daar achter stond een nieuwe mercedes aan het kenteken te zien nog geen jaar oud.

Dus hoppa stoplicht groen grietje voegt voor me in, rij met een combo dus ben niet zo snel. KOmt die mercedes knettertje hard voorbij en rijd zo die daihatsu klem! Ik denk wat krijgen we nou, stapt er zo'n zakenman vna in de 40 uit helemaal uit zijn dak aan het gaan tegen die griet. Ik denk het zal wel.

Dus ik toeter 2x en maak het gebaar van stap nou maar in je houd het verkeer tegen dus looptie naar mij toe, vraagt of ik me raam naar beneden wil doen, tja ben de moeilijkste niet. Begint hij weer helemaal te flippen. Ramt dus knettertje hard op me motorkap. Ik doe me raam dus dicht en stap uit om te kijken of die gek geen deuk in me wagen heeft geslagen.

Op het moment dat ik uitstap me deur dichtdoe geeft hij me dus een duw. Dus ik wijs hem er vriendelijk op dat ik daar niet van gedient ben. Hoppa ik krijg een hardere duw. Ik waarshuw hem voor de 2e maal, dat hij van me af moet blijven en dat als hij me nog een keer een zet geeft ik ook niet stil blijf staan.

Wil hij me boven op me kop slaan, die weet ik te ontwijken en sla dus eigenlijk uit reactie die vent dusdanig hard op zijn oog dat hij per direct onderuit gaat.

Dus hij staat verdwaast op geeft een schop tegen de band van de daihatsu en rijd met slippende banden weg.

Dus ik loop eigenlijk een beetje verdwaasd naar die griet toe om te vragen hoe het met der is. Heel verhaal dank je wel en hier is mijn nummer en zijn kenteken voor als er problemen komen.

Dus ik loop terug naar me auto om die weer te starten en de weg weer vrij te maken, staan er gewoon mensen te klappen langs de weg. Maar ook een zooi te toeteren.

ou ik had zo iets waar gaat het over het was nog niet eens 8 uur geweest en dan zijn mensen al dusdanig agressief. Zal wel aan mij liggen maar dan spoor je toch niet??
whocarez is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-06-2004, 11:37   #2 (permalink)

Standaard

Heel goed gedaan.. Ik hoop dat die sukkel nog een flink blauw oog heeft nu...Verdient ie wel degelijk..
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-06-2004, 11:41   #3 (permalink)

Standaard

Maar ben je dr al achter wat die griet heeft gedaan dan?

En op zijn werke maar vragen, ben je tegen de deur op gelopen??? :P :P
GBCHEATER is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-06-2004, 11:44   #4 (permalink)

Standaard

Die griet wat ik van haar begreep is dat ze met 110 op zijn max naar de linker baan is gegaan waar hij hard doro moest remmen. Tis een weg waar je maar 80 mag maar goed.

Ik blijf het een leuke gedachte vinden dat hij dadelijk als vertegenwoordiger (dat type was het) bij een klant komt en ze vragen hoe komt u aan dat oog. Zou hij dan mans zijn en zegge dat ik hem dat geslagen heb, of zou hij zeggen dat hij tegen het keuken kastje is gelopen???
Oud 11-06-2004, 11:46   #5 (permalink)

Standaard

En als et een lekkere meid was, heb je der ook wat aan overgehouden :P
Oud 11-06-2004, 11:54   #6 (permalink)

Standaard

ze was niet lelijk moet ik zegge, verre van dat.
Oud 11-06-2004, 12:04   #7 (permalink)

Standaard

Zoek in het kenteken register die Merc rijder op, en ga verhaal halen!
Samen met dat grietje, bij hem thuis.... Hij heeft vast heel wat anders verteld over dat blauwe oog.
En als het een auto van de zaak is: ga eens bij het bedrijf langs om verhaal te halen, het liefst bij zijn chef ofzo!
Oud 11-06-2004, 12:09   #8 (permalink)

Standaard

Kan jij dat zomaar raadplegen dan?
Oud 11-06-2004, 12:43   #9 (permalink)

Standaard

Laat het nou toevallig zo zijn dat ik een Mercedes in de garage heb staan, en dat ik 42 jaar ben, en nu moet een blauw oog rondloop...

Geintje

Nee man hardstikke goed van je! Die kerel verdient het. Nog zoiets, ik rij rustig met mijn brommertje, door het dorp. Netjes 30 natuurlijk! Komt er zo'n kerel van de gemeente in zo'n gele auto achter me rijden, en ja, die had blijkbaar haast? Dus hij probeerd me in te halen, maar er was geen ruimte voor, dus rijdt hij me zo klem! DUs ik de stoep op (most wel) en VOLGAS die kerel voorbij gereden, en mijn brommer "neergegooid" voor zijn auto. Ik zet de brommer uit, en loop naar zijn raampje. "Waar was dat voor nodig?" vroeg ik? "Ja jij met die kolere brommer van je, niet eens aan de kant gaan als ik er langs moet." was het antwoord.

Dus mijn preek:

"Ten eerste, er was geen ruimte om in te halen, dus zit niet te zeuren, ten tweede, ik mag ook gebruik maken van de weg, daar heb ik net zoveel recht als jij op! En, je mag toch niet harder dan 30 in het dorp!" Dus die kerel mompelt wat in mijn richting. Ik zeg: "Gaan we moeilijk doen ofzo? Ik kan mijn brommer hier nog wel even houden staan hoor, en troiwuens, kijk eens wat voor tijd je al verloren hebt door je stommiteit, als je nou gewoon gewacht had, had je verder geweest..."

Klootzakken...
Oud 11-06-2004, 13:13   #10 (permalink)

Standaard

Owkeej, en wat zei die vent daar op dan?
Hoe is het afgelopen?
Oud 11-06-2004, 13:17   #11 (permalink)

Standaard

Als dat voor mij bedoelt is: Die kerel zei niets meer, dus was ik zo sociaal om maar even opzij te gaan. Ik heb ook een gruwelijke hekel aan brommer rijden, omdat andere weggebruikers (vooral auto's) sneller dan jou kunnen, en dan krijg je dit soort taferelen. gelukkig is hij nu opgevoerd, dus als iemand me aan de kant wil drukken, geef ik gewoon een peopie gas :P Vanmiddag proberen er een turbo compressor op te zetten, adios
Oud 11-06-2004, 13:18   #12 (permalink)

Standaard

Je ben ook levensgevaarlijk op je brommer als je 30 rijdt
Ik reed altijd gewoon met het verkeer mee... De politie hier deed daar ook niks aan, die weten net zo hard dat het veiliger is...

( btw, Ik had een compressor van een luchthoorn in m'n luchtfilter gepropt en een dikke sproeier erin, stationair wou ie net lopen en als ik gas gaf verzoop ie, compressor zat op m'n toeterknop gebouwd, dus als ik de knop indrukte schoot ie weg :P werkt voor geen meter alleen, je heb er alleen met sprinten wat aan, je accu is binnen een paar seconden leeg :P .... maar je gaat wel goed hard ermee icm 70 cc :P )
Rich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-06-2004, 13:22   #13 (permalink)

Standaard

Ik vind ook dat ze de arme scholiertjes op de brommers en fietsen met rust moeten laten >D

Hebben die lui niets beters te doen ofzow??

p.s. het was tegen jouw jah jensen!
Oud 11-06-2004, 13:35   #14 (permalink)

Standaard

Wat dat betreft is de politie niet zo vriendelijk hier. Over gevaren op de weg gesproken, hier in het dorp rijden van die kereltjes, met een leeftijd van 15 tot 18 jaar, die zwaar aan de drugs zitten. Hier in de straat is een eenden vijver, met een bankje, oftewel, de ideale deal plek. De hebben iedere week weer een andere afrag scooter, waarmee ze zonder helm, en snelheid die niet normaal is, mee naar de bank rijden om geld te halen voor de drugs. Ze rijden zonder certificaat, zonder helm, zonder verzekering, moet er eens wat gebeuren...

De politie doet er niets aan, zelfs met mensen uit de straat bij de gemeente langsgaan, bellen naar het politiebureau (kost klauwen met geld, en ze doen toch niets). Maar als ik eens op mijn brommer rij, netjes zoals het moet, DAN gooien ze het busje er wel voor om even je brommer te controleren. En op dat moment zou ik ze wel kunnen schieten. Het zijn gewoon rotlui bij de politie, en ik weet dat er ook "goede" tussen zitten, maar er zijn van die kerels die te laf zijn om die junkies op te pakken. Zo hoort het niet en niemand die er wat aan doet. Want ze hebben wel tijd om een meeting stop te zetten (testbank moest weg), maar als er echt iets gebeurd is, hebben ze een paar uur nodig om ter plekke te zijn. Misschien wat offtopic, maar omdat het ook (deels) over verkeer gaat...

offtopic: (over die turbo compressor, ik heb vakantie, en mijn pa gaat me helpen er een op te zetten. Wat bij jou (Rich) verkeerd is gegaan, is dat er te veel druk kwam. Je verbrandingskamer kan het namelijk niet aan. Daarom ga ik er ook een waste gate op zetten. Alles wordt berekend en ik krijg een speciale cilinder kop. Ook krijg ik een mooie drukmeter voor mijn tellerbak :P En niet te vergeten, het is idd voor testbanken, meetings, sporten enz enz, niet voor het "dagelijks" rijden. Misschien ga ik ook nog een intercooler tussen de powerfilter en de carb te zetten, maar ik denk dat de lengte niet mee wil werken, dus daar moet ik wat op verzinnen )
Oud 11-06-2004, 13:43   #15 (permalink)

Standaard

@whocarez

Go jij, van die opgefokte zakenmensen die alleen maar met hunzelf bezig zijn moeten we nix hebben
Alvilon is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar is mijn CiP heen? Blackcrown CaseJunkies Support en Feedback 4 1-09-2005 15:26
[Serieus]Hoe denken jullie over geweld in games? QuincMan Area 1337 32 31-05-2004 14:57
PcDumpDag wie gaat er ook heen? Masterslave Area 1337 16 20-08-2003 19:41
Waar gaat iedereen op vakantie?? la_fusion Area 1337 51 16-06-2003 18:01
Waar gaat dit heen?... Your worst nightmare >:) m-m Area 1337 27 10-06-2003 16:03

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.