Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-06-2004, 13:52   #16 (permalink)

Standaard

sorry maar ik hou helemala niet van geweld, alleen wanneer ik het nodig vind en dat gebeurd gelukkig alleen maar op gevoel sla ik er op los en blijkbaar goed hard vent duizelde helemaal. Zal wel gedacht hebben mannetje van 60 kg en 190 lang, kan geen schade aanrichten big mistake.
whocarez is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-06-2004, 14:25   #17 (permalink)

Standaard

Prima opgelost, bij sommigen kun je je echt alleen met vuisten verstaanbaar maken.

@ Jensen ; Als dat af is, kan je eventueel, heel miss een paar pic's maken
YGkremer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-06-2004, 14:51   #18 (permalink)

Standaard

@ Whocares: Ik vind dat je prima gereageerd hebt, als die kerel zo'n haast heeft gaat ie maar om 6 uur naar ze werk toe.

Ik houd ook helemaal niet van geweld, maar als mensen te ver gaan dan komen ze het ook wel te weten.
Oud 11-06-2004, 16:30   #19 (permalink)

Standaard

Goed gedaan man, ikzelf hou ook niet van geweld. Toch ben ik er altijd op voorbereid.
Ice T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-06-2004, 16:31   #20 (permalink)

Standaard

Goed gedaan whocarez je zou van iemmand van 40 toch wel verwachten dat ie een beetje normaal kan doen. Dit valt nog mee maar op straat word je tegenwoordig al bijna meteen neergestoken als je ergens wat van zegt
Oud 11-06-2004, 17:49   #21 (permalink)

Standaard Re: [verkeer] geweld waar gaat het heen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whocarez
[...]
Op het moment dat ik uitstap me deur dichtdoe geeft hij me dus een duw. Dus ik wijs hem er vriendelijk op dat ik daar niet van gedient ben. Hoppa ik krijg een hardere duw. Ik waarshuw hem voor de 2e maal, dat hij van me af moet blijven en dat als hij me nog een keer een zet geeft ik ook niet stil blijf staan.

Wil hij me boven op me kop slaan, die weet ik te ontwijken en sla dus eigenlijk uit reactie die vent dusdanig hard op zijn oog dat hij per direct onderuit gaat. [...]
goedzo! ik zat eigelijk al op dat deel van het verhaal te wachten, verbaaste me dat je hem nog gemept heb ook! dit is 1 van de weinige dingen die je wel met geweld op kan lossen.. zolang je maar rustig blijft en geen gekke dingen doet!
Oud 11-06-2004, 22:11   #22 (permalink)
J37

Standaard

@whocarez.

Goed gedaan, Maar zat er nou een deuk in je auto?
Oud 11-06-2004, 22:34   #23 (permalink)

Standaard

Nee ik had geen schade
whocarez is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2004, 12:51   #24 (permalink)

Standaard

Dat sucked... Heb het zelf ook al eens meegemaakt, maar we hadden toen wél schade:

Wij stonden 5 minuutjes geparkeerd midden op een straat, auto's konden er wel langs...
[met vrachtwagen]..

Laadklep naar beneden, goed... Even versterker rack afgeven.. Komt er zo'n auto achter ons staan. Die gaat als een bezetene staan toeteren.. Wij tekens doen dat ie normaal moet doen en dat we zo weg zijn... Hij stapt uit, en trekt gotverdomme dat versterkerrack van de laadlift af. 2 amps naar z'n grootje :@...

Mijn broer [Dimitri], zegt: Vind je dat normaal he? Wat is je adres, je zal toch schade moeten vergoeden...
Die vent: Ach vent zever niet of moet ik jou ook eens er af trekken..
Hij grijpt naar mn broers benen. Die ontwijkt.. Marco [andere broer] komt kijken waar lawaai vandaan komt... En zegt ook dat die vent moet kalmeren. Probeert ie weer Dimitri van de laadlift te trekken.. Wij: "Als je nu niet normaal doet, dan gaan wij ook niet normaal doen.."
En WEER probeert ie mn broer van de laadlift te trekken...

Maar wat blijkt nou: amp rack moesten we afgeven bij een reunie van oud politie agenten. Waar ook "echte" [nog in dienst zijnde] agenten aanwezig waren. Dus die rekenden die vent in... Hij kreeg taakstraf van 240 uur wegens openbare geweldpleging.. En moest de schade aan het versterker rack vergoeden. [En dat was niet weinig...]
Oud 12-06-2004, 13:42   #25 (permalink)

Standaard

ik had gister een aanvaring met een vrouw van begin 50 en haar moeder van 80 ofzo.

ik kom aanfietsen bij een rotonde, waar auto's gewoon horen te stoppen voor fietsers (duh!). Ik rij zoals gewoonlijk rechtdoor op een normale snelheid. Komt er een volvo 460 aanrijden die ook gewoon doorrijdt, waarbij ik met mn splinternieuwe mountainbike nadat ik schreewde 'HEY KIJK UIT GVD' tegen haar achterwiel aankom, waardoor ik vervolgens op de grond val en de auto (rover) erachter nét kon stoppen, anders had ik eronder gelegen.
Volvo is uit zicht. Meneer van Rover stapt vriendelijk uit zn auto , helpt mij overeind en geeft mij het kentekennr van die Volvo en zn telnr. Ik bedank meneer en fiets verder.
Ik kom nog geen 200mtr verder bij de Texaco, zie ik die auto daar staan met dat mens te tanken. Ik fiets nogal kwaad erop af, en vraag wtf ze mee bezig was en waarom ze doorreed begint ze hélemaal te flippen over dat ik mn hand maar had moeten uitsteken (beetje raar: ik reed rechtdoor .. WAAROM MOET IK DAN MN HAND UITSTEKEN???).
Ik vraag gewoon netjes en rustig, doch op een zwaar geïrriteerde manier waarom ze de schuld aan mij geeft. Ze scheld me uit.
Ik zeg haar dat ik aangifte ga doen bij de politie, waarna ze me vervolgens dreigt mij in mekaar te laten slaan door elke man uit haar straat. Ik fiets verder ..
volgens mij kwam ze regelrecht uit de vinkse plas ofzo want dit is wel heel vaag in een leuke stad als Hengelo.
Ik kom bij politie, doe me verhaal, geef kentekennr incl nr van die man, politie trekt het na, en verteld mij vervolgens de volgende dag (gister) terug te komen, en dan samen met die vrouw en de cops uit te vinden wat er was.

---

Ik kom dus gister bij cops, krijg kopje thee en een plak cake in een kantoor, waarna nog ff mijn verhaal met mij wordt doorgenomen, en waarbij ik de verklaring van die vrouw mag lezen.
In de verklaring staat dat ik haar "?? bij de texaco een klap in haar gezicht gegeven heb en haar om geld heb gedreigd ?? " .. denk van wtf ?? nu wordt IK ineens beschuldigd van dreigen???

naja .. vrouw komt binnen, stormt op mij af en begint me keihard te meppen en die man van haar ook. Zit hier nu met een kleine hersenschudding ...

meteen wordt mijn verhaal gelooft, en meneer en mevrouw opgepakt.

Hoorde vanmiddag dat ze worden voorgeleid en dat ik op een fikse schadevergoeding kan regelen.
Nou zit ik echt hier van .. wtf ... ik wilde alleen maar weten waarom ze doorreed ??? ...
Youri_HL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2004, 13:44   #26 (permalink)

Standaard

schadevergoeding-->modden maar weer, waren der maar meer van die gare mensen in het verkeer :P
Oud 12-06-2004, 13:46   #27 (permalink)

Standaard

WOW das niet mis ... Ik zou zeker wel ook aangifte gedaan hebben.. En trouwens.. De beveiliginscamera's op de texaco konden jou verhaal hard maken Als de politie het niet geloofd had..

Edit: En anders was er wel de tankmedewerker die kon getuigen ofzo...
Oud 12-06-2004, 14:01   #28 (permalink)

Standaard

Nou dat wijf is ook ziek in der hoofd, die heeft volgens mij al meerdere hersenschuddingen gehad ofzo.

Ik vind het zo triest als mensen schuld van zich afschuiven en opeens de rollen proberen om te draaien, als je iets fout doet moet je daar je verantwoordelijkheid voor dragen, eigen schuld.
Oud 12-06-2004, 15:45   #29 (permalink)

Standaard

Halleluja dat zal je maar meemaken zeg Maar wel leuk als je er een paar honderd euro's voor kan vangen (schade aan je fiets, emotionele schade :P en niet te vergeten, je lichte hersenschudding. Geloof me dat blijft niet bij een paar tientjes!
Oud 12-06-2004, 16:10   #30 (permalink)

Standaard

dit is dus 1 van de redenen om niet meteen te beginnen met meppen, kan je altijd nog schadevergoeding eisen, natuurlijk wel slaan uit zelfverdediging! :P
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar is mijn CiP heen? Blackcrown CaseJunkies Support en Feedback 3 1-09-2005 15:26
[Serieus]Hoe denken jullie over geweld in games? QuincMan Area 1337 32 31-05-2004 14:57
PcDumpDag wie gaat er ook heen? Masterslave Area 1337 16 20-08-2003 19:41
Waar gaat iedereen op vakantie?? la_fusion Area 1337 51 16-06-2003 18:01
Waar gaat dit heen?... Your worst nightmare >:) m-m Area 1337 27 10-06-2003 16:03

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.