| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Omdat wij nog geen forum of topic hadden over fotografie, maak ik dit topic. Het is de bedoeling om foto's te posten die jij mooi vind gemaakt. Van bloemen tot modware tot auto's, vanalles, wat jij wil! Om een klikbare afbeelding te maken van 500pixels breed, gebruik dit: Code: [url=url naar plaatje][img]url naar plaatje[/img][/url] *Maximaal 500pixels breed *Niet al te veel gepraat over foto's *Alleen je eigen gemaakte foto's! *Niet al te veel bewerkt Ik trap af: Gister vierde we mijn verjaardag in de tuin, dus ff piccies maken van de bloemen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Foto's zijn gemaakt met een Canon A40 Edit: Pics fixed, thanks to eXistenZ. ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Zoals je zult begrijpen wordt deze meteen doorgeschopt. Ik zet hem maar in Gadget Junkies ("Geleuter over al het andere elektronische gros; mp3 spelers, digicams, mobieltjes, microcars, etc..") .
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Damn erg mooie foto's Misschien leuk om er bij te laten melden wat voor camera ze gebruiken?
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb nog een aantal leuke plaatjes uit mijn Sony DSC-P72, maar de webspace begint vol te raken.. eens kijken of ik ergens iets kan regelen ![]() EDIT: net tot de ontdekking gekomen dat ik 12 MB aan foto's op m'n webspace heb staan die weg kan :P Dus morgen zal ik eens een paar mooie foto's uitzoeken en hier posten ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Teveel praatjes, te weinig plaatjes! ![]() De bedoeling van een foto-topic is dat er veel foto's in staan, dus mocht je zo graag willen reageren, doe dat dan samen met een mooie foto.
__________________ Dus... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Eventjes wat foto's uitgezocht: Mijn DDR-geheugen gefotografeerd op het zijpaneel van m'n kast. Vond het een erg mooie combinatie, zwart alu met chroom. Deze heb ik gemaakt tijdens de RC-meeting hier in het dorp. Heb er een stuk of 10 moeten maken voordat ik een mooie had van een auto midden in de lucht :P Mijn vader in actie op z'n motor, heeft ook 3 pogingen gekost voordat we een mooie foto hadden. Ons lieve poezebeest Spinner. Maak ik ook erg graag foto's van :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Mmmm......krijg net een mailtje: Citaat:
Heeft er iemand mischien nog wat webspace? :P | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote 'Post een foto van jezelf' topic | Carpento | Area 1337 | 19 | 25-12-2005 16:56 |
| Het grote plaats hier een foto van je huisdier topic. | brantje | Area 1337 | 4 | 20-11-2005 13:12 |
| HCC foto-topic | the widow maker | Events Junkies | 15 | 19-11-2004 12:21 |