| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Zwieke heeft ook een CJ thema op zn T300 ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Zin om het ook voor de Motorola V525 te maken? :P Lijkt me wel onwijs om met zo'n CJ thema rond te lopen Ben zelf dat ding aan het modden (vandaag mijn eigen mini-antenne gemaakt! WERKEND ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Haha ja PO, ik zou er ook hast een SE voor aanschaffen Helaas heb ik voor mijn verjaardag een V525 gehad, ik ben trouwens zelf al aan het zoeken naar software waarmee ik mijn themes kan maken, maar tot nu toe nog niet gelukt. lang leve eMule en Bluetooth ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2004 Locatie: Zoetermeer
| Ik gebruik Theme Creator Pro 3G. Weet niet of hij ook geschikt is voor andere merken telefoons! |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 22 maart 2004
| Citaat:
Zou het dan ook niet werken voor de Z200 die heeft volgens mij ook hetzelfde menu. | |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Nee dank je... ik blijf wel bij mn standaard theme ![]() Tijd voor een CJ fan-art topic? ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thema maken. | brantje | Software Junkies | 4 | 8-07-2005 14:03 |
| Nieuwe accu van Ericsson T20e | SiLaTroN | Area 1337 | 1 | 25-08-2004 17:23 |
| CJ thema voor Xp --> iemand die hem heeft? | the widow maker | Software Junkies | 33 | 22-06-2003 20:46 |