| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Slechte dingen eet ik altijd(Chips snoep enz) soms fruit :P en ik drink meestal cola of golden power(red bull rip off)
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2003 Locatie: Limburg
| Hier komt mijn lijstje met Favoriete dingen: Favoriete drinken: Lipton Ice Green tea (iedere week 3 treetjes halen) Favoriete eten: Home made spaghetti Favoriete snack: Twix single pack Favoriete tussendoortje: Broodje gehakt (home made) Dat was het zo'n beetje. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Haribo's!!! Voor een LAN-party als het eventjes kan langs de Makro om een bak te halen en dan maar vreten Meestal perzikjes of kersen, maar eigenlijk vind ik alle chemisch gekleurde Haribo-snoep lekker ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Noodles :P . Ik eet eigenlijk vanalles achter de pc('s), maar noodles is toch wel mijn favoriet omdat het zo makkelijk en snel klaar te maken is.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| favo drinken: cola vanille van de super de boer maar nu staat er steeds vaker water op mijn bureau favo snack: dove favo snoep: van die banaantjes en autodrop(alleen jammer dat die zaken zo klein zijn want binnen een half uur ist alweer op) |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Citaat:
.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| ROFL @ uzuri .Correctie: ik eet meestal naast mijn pc, aangezien 1m van mijn eettafel mijn desktop staat. En favoriete drinken = ice-tea :P .
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik eet meestal niet bij me pc want als ik eet is het altijd meteen een rommel :P Als ik achter me pc eet is het meestal chips en bier.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Favoriete Case | Niek | Casemod Junkies | 7 | 13-10-2005 18:54 |
| Wat is je favoriete cola merk? | Ice T | Area 1337 | 2 | 25-10-2003 15:13 |
| Wat is je favoriete Radio- en TV- programma? | Bart_Banaan | Area 1337 | 19 | 1-04-2003 23:52 |