| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Ik heb een kauw-verslaving ![]() Ik eet elk beetje snoep op water te bekennen is.. Laatst een doos snoepjes van de Makro ( ja Makr in 3dagen leeg gegeten.. toen 2 dagen amper gegeten ![]() Als ik niets te eten heb, ga ik sabbelen op mijn powerball-koordje, kauw aan pennen, zulke dingen.. ![]() |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Snax: chips, twix, mars, lion, snicker, ... Fruit: appels, peren, bananen, ... Drinken: cola / red bull / golden power Eten: pizza en ook ... nagelbijten heb wel een paar dagen mieren gehad vorige zomer vorte beesten kropen over mn handen toen ik zat te spelen
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: Zeist
| meestal nachos + dip bier cola wiskey pizza ijsthee maar verder eet ik wel gezond hoor, alleen niet 8ter me pc :P ik heb ook vaak een nieuw tb nodig omdat ik ze altijd mol met bier enzo ![]()
__________________ Battlefield 1942 roelt de bergtop |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Achter de PC... Verkade's ''Langetjes'' Daar eet ik echt pakken van op! En als we dat niet hebben, borrelnootjes, soms chips (zuigt met typen >/ ) en als drinken: Yoki Perzik!! Dat spul is zo lekker en verslavend ![]() Yoki Perzik + Verkade Langetjes = gouden combinatie! (edit: ook van die zure matten; aardbei of cola zijn zooo lekker :P ) |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Ik eet meestal wijngums ofzo, in ieder geval iets dat niet kruimelt want m'n mammie weigert hier te stofzuigen (omdat ze de vloer niet meer kan zien). :P En m'n favoriete drank: gemeentepils, oftewel water uit de kraan. ![]() |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| En ik zit weer aan de borrelnoten Met een glas Smirnoff Ice :P
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Vliegen heel wat pakken doorheen hier Trouwens, 'Nizza's' zijn ook lekker, eet ik ook heel wat van! | |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Alleen maak van dat pakje koekjes maar zo'n grote ton Haribo snoep. ![]() | |
| | |
| | #45 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Favoriete Case | Niek | Casemod Junkies | 7 | 13-10-2005 18:54 |
| Wat is je favoriete cola merk? | Ice T | Area 1337 | 2 | 25-10-2003 15:13 |
| Wat is je favoriete Radio- en TV- programma? | Bart_Banaan | Area 1337 | 19 | 1-04-2003 23:52 |