| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Borrelnootjes ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Citaat:
Sligro Lukas-Klamer Makro | ||
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Ik eet achter de pc het liefste uit mn neus (Geintje) :P Eigenlijk magi k niet eten achter de pc maar ik heb net (toen mn ma mn broertje was halen) een stokbroodje gebouwd en dat opgegete, hier staat ook nog een leeg glas water en een lege koffiemok van een paar weken geleden ![]() |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Euhmm... ik eet zo goed als nooit aan de eet- of keukentafel, maar altijd achter de computer. Van ontbijd tot luch tot avond eten tot tussendoortjes.... Ik ben niet weg te slaan van dat ding... (Zou ik een EMI-verslaving hebben?)
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 april 2004
| he zwieke ik heb dat dus ook... Als mijn moeder roept eten!!!!!!!! Dan slenter ik naar de eettafel dien ik mezelf waar ik zin in heb (geen groenten) slenter ik terug naar mijn pc en tokkel ik rustig verder.... Favo drink: Sprite en cola Favo snack: King pepermunt Favo food: Rijst met gehakt in tomatensaus en achter de pc ontbreekt het me ook nooit aan DIT
__________________ Vordering CRT²PC |||||||||||||||||| |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Citaat:
Sick...Edit: WTF? Wat is er met CJ? Alle posts lopen in de soep ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Favoriete Case | Niek | Casemod Junkies | 7 | 13-10-2005 18:54 |
| Wat is je favoriete cola merk? | Ice T | Area 1337 | 2 | 25-10-2003 15:13 |
| Wat is je favoriete Radio- en TV- programma? | Bart_Banaan | Area 1337 | 19 | 1-04-2003 23:52 |