| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| Ik heb hier op dit moment 4 systemen draaien 3 die draaien wanneer nodig en 1 24/7 Nou lopen de stroom kosten aardig op moet ik zeggen. Dus wat doe je er aan, alles wat niet nodig is uitzetten, verlichting enz enz. Maar dan nog scheelt het maar heel weinig. Ik was wel eens nieuws gierig wat jullie doen om de stroom kosten te bekostigen of te beperken? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik doe er niks aan. Me ma zeurt wel dat de stoom kosten omhoog zijn gegaan sinds ik mijn pc heb maar ze laat zelf ook de hele dag de tv aanstaan en die gebruikt meer stroom dan mijn pc.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Mijn pc draait in het weekend 24/7, maar doordeweeks draait hij van 's middags tot 's ochtends, als ik naar school ben moet ie uit van m'n moeder Ze zeuren wel over de stroomkosten maar het maakt niet echt uit. Ik heb 's nachts wel alles uit staan, ledfans, ccfl enzo. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Bij mij moet de pc uit wanneer hij niet in gebruik is., En aangezien hij binnen een minuut helemaal klaar is heb ik er ook geen probs mee wat dat betreft. Maar binnen kort heb ik ook een flatscreen scheelt ook weer
__________________ n00bie |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik doe zoveel mogelijk op me laptop, dit zal wel behoorlijk schelen.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Stroomverbruik is laatste tijd zo hoog dat ik nu in niewe huis [waar ik nu ben ] eigen stroommeter heb :@ en mn eigen stroom moet gaan dokken.. Achja zo skyhoog zal die rekening voor mij wel niet zijn :P...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Minder overklokken scheelt vrij veel in gebruik.... Ik heb een server 24/7 aanstaan ( AMD 2400+ systeempje ) en m'n eigen PC die staat ook bijna altijd wel aan, alleen niet als er niks te downloaden is :P Nou krijg ik idd wel klachten dat de stroomrekeningen vrij hoog zijn laatste tijd :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kosten deelname NKCM | Koradhil | Events Junkies | 1 | 22-02-2005 17:24 |
| reclame kosten site? | Sir SmoKe AloT | Software Junkies | 9 | 23-01-2004 18:07 |
| Hoeveel denk jij dat het Hydrae WC blok gaat kosten? | the widow maker | Cooling & OC Junkies | 13 | 10-10-2003 17:36 |
| Wat zijn de specs van jouw systeem? | Quoctrung | Area 1337 | 35 | 9-09-2003 23:34 |
| Het grote wat zijn jouw compu speakers topic | DJD xtreem | Area 1337 | 69 | 28-08-2003 20:30 |