| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Het principe is bekend: plaats hier al je verwondingen die je waar dan ook oploopt. Uiteraard zijn pics welkom mits we ons ontbijt binnen kunnen houden. De regels voor dit topic zijn simpel: hou het bij verwondingen en hou je aan de algemeen bekende policy. Posts die hier niet aan voldoen worden meteen en zonder waarschuwing verwijderd.
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Laat ik gelijk maar mooi aftrappen met een ongelukje aan m'n vinger tijdje terug :P Voor de mensen die er niet tegen kunnen : open wondje ! :P http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj....e/RIMG0010.JPG Het verrotte aan deze wond was dat het verband in de wond gegroeid was, dus dat was nog aardig pijnlijk om het verband eraf te krijgen... ( met een pincet de laatste stukkies, zonder verdoving ) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| LOL, ik kom er nu pas achter dat er een fout in de titel staat en ston din deel 1 ![]() Moet @where ever zijn oid. Klere zooi: /me is geveld: hooikoorts...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2004
| Citaat:
__________________ Gaming Machine: 100%!!! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Het laatst heb ik een kaasschaaf in me duim geramd. De kaas was een beetje oud en dat schaft nogal verrot. Toen ik iets teveel kracht zette vloog de kaassschaaf recht op mijn duim af en vloog tot halverwege me duim erin. Het vage bij mij is alleen dat als ik een grote snee in me vinger krijg ik altijd duizelig word, ik kreeg dus ook bijna een blackout. En ja ik kan tegen bloed. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Ik laatst op de weg van kermis naar huis. We waren (bijna)allemaal bezopen en op de fiets. Ik wou een stoepje oprijden maar ik ree te snel Mijn achterwiel glee naar benee en mijn voorwiel ging de lucht in dus daar lag ik op de stoep broek helmaal naar de klote en een open wond met een diameter van zo'n 10 cm bij mijn knie ![]() |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
Effe zitten en het was weer goed, ik stond echt te tollen op me poten... heel vaag Gelukkig hebben ze altijd van dat heerlijke softijs daar in het ziekenhuis Altijd als ik in de buurt ben ga ik daar een softijsje halen :P | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Ik had net een bloedneus. Toen hij bijna over was deed ik een propje erin zodat ik gewoon verder kon BBQ'en. Toen ik dat deed begon me neus dik erg te bloeden en liep het met druppels tegelijk me neus uit. Ik dus hand eronder doen en neus dichtdrukken. Schiet het propje wat er nog in zat zo naar boven me neus holte, of hoe het ook heet, in. Toen ik een schiet gebedje deed en me neus snuite om hem eruit te krijgen was me neus opeens gestopt met bloeden. Niet pijnlijk maar wel freaky en heel vaag. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Bloedneuzen komen bij mij best vaak voor, maar ik heb er zelden echt last van. Ik kan zelfs als ik in mijn slaap een bloedneus krijg, wakker worden en mijn neus dichtknijpen voordat het bloed er uit loopt. Rustig naar de badkamer, 5 minuutjes wachten, voorzichtig neus snuiten, handen wassen en weer het bed in. Scheelt weer een hoop gerommel met schone kussens en lakens enzo :P |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Hallo, Allereerst: dit is de broer van Quincy. Lees dit topic net in z'n mail [zo'n notificatie mail]. Dus zal maar even zeggen waarom hij komende paar dag iets minder te zien zal zijn. Hij ligt met 40 graden koorts beneden. Z'n luchtpijp zat vanochtend helemaal dicht gekneld door een hevige allergische aanval van hooikoorts. Hij kan dus enorm slecht ademen en heeft vanochtend en vannacht zelfs nog even aan de zuurstof gelegen. We hopen dat de koorst morgen daalt en dat de medicijnen hun werk zullen doen en dat z'n luchtpijp wat wijder wordt [wat inmiddels al gebeurd is, maar hij is nog niet helemaal terug open]. Dimitri
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Het zal Quincy weer eens niet zijn....Veel beterschap en sterkte jongen!!!!
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 12) | Thadeez | Area 1337 | 762 | 4-09-2006 19:41 |
| Het grote LOL topic Deel 12 | Anonieme Sjaak | Area 1337 | 1 | 21-09-2004 20:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 8) | Lampje | Area 1337 | 201 | 29-07-2004 15:50 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote LOL topic (Deel 3) | Lampje | Area 1337 | 662 | 28-01-2004 19:33 |