| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #76 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Kheb laatst onstoken teen laten behandelen bij de huisarts.. Eerst wasset niet goed verdooft... en toen stak de gast dus zijn tangetje onder mijn nagel en begon te knippen! AAAUUWW!! Toen nog maar wat xtra verdoving gehad, en daarna amper nog wat gvoeld Dát is pas pijn lijden ![]() |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| And the fun just started :P Wacht maar tot je de wond moet gaan schoonmaken! :P [btw wel mooie reden om komende 6 weken niet te hoeven meegymen :P]
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #78 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #79 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| @QuincMan: nergens last van Die gast zei ook dat ik 2 dagen rust moest nemen, maar omdat onze router gefrituurd was, was ik actiever dan ooit :P maar kheb er nooit meer last van gehad.. *Voelt zich best stom en had dit 2jaar eerder moeten doen* :P |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Inderdaad beetje offtopic: Moest net naar de tandarts voor controle en toen moest ik ook een fluorbehandeling. Wel dat spul is ranzig joh ![]()
__________________ don't drive faster then you're quardian angel can fly |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
__________________ Back.. Alive and kickin'. | |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Bij mij werd 1kies per keer getrokken. Bij iedere kies deed die gast er 4 verdovingen in maar nog voelde ik nog pijn en alles dat is niet echt fijn, zeker als je na de 2e x weet dat het iedere x weer pijn doet.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Bij mij zijn er zoveel kiezen eruit getrokken en maar 1 keer heeft hij de verdoving ook echt in laten werken hij heeft zelfs een keer 2 eruit getrokken bij mij die vlak onder elkaar zaten en 1 met een extreem lange wortel(meer dan 1 cm)
__________________ don't drive faster then you're quardian angel can fly |
| | |
| | #87 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Gisteravond laat schoot het in me rug, nog nooit gehad, maar ik kan je vertellen het is geen pretje. Net opgemeten hoelang het duurt om naar de wc te gaan, 15 minuten en de wc is zelfs op de zelfde verdieping. au |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 juni 2004 Locatie: Oldenzaal
| Argh, denk je gezellig met je maten een middagn te gaan squashen. Dit doen we wel vaker, maar gisteren liep het iets minder leuk af. We waren mooi fanatiek bezig, tot ik een bal van achteren moest slaan terwijl ik nog in het midden stond. Dus ik ren naar achteren, en sla de bal. Op dat moment hoor ik een knak in m'n enkel / voet, en toen ik op m'n voet probeerde te staan wilde dit niet, zo'n pijn. Dus heb ik hem eerst een half uur onder de koude kraan geholpen. Daarna ben ik naar huis gegaan ( er vanuit gaande dat het niet zo ernstig was ), het bleef toch nog zeer doen, dus zijn we naar het ziekenhuis gereden. En daar bleek dat ik een band in m'n enkel had gescheurt . En dat doet verdomme zeer, kreeg ik er ook nog gips omheen :\Zo zit ik er nu bij ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 12) | Thadeez | Area 1337 | 762 | 4-09-2006 20:41 |
| Het grote LOL topic Deel 12 | Anonieme Sjaak | Area 1337 | 1 | 21-09-2004 21:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 8) | Lampje | Area 1337 | 201 | 29-07-2004 16:50 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 10:36 |
| Het Grote LOL topic (Deel 3) | Lampje | Area 1337 | 662 | 28-01-2004 20:33 |