| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #65 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Q voelt zich zwaar KUT! Hond net met spoed naar dierenarts gebracht... Ze kan niet plassen, ik keek net en er hing een hele druppel bloed... Maarja.. ze is ook al 15 jaar oud.. Mooie leeftijd voor hond.. Nuja hopen op goede uitslag...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #66 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Is wss kanker [woord filter... hier nouja, het K-woord].. Uitzaaiingen van... ![]() ![]() Ze heeft nl een enorm gezwel op d'r borst... Morgen na 14 uur weet ik meer...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #70 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 februari 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #71 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
Ik kan het weten ![]() | ||
| | |
| | #72 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Heb eergisteren vrat laten weglaseren op me voetzool bij dikke teen, had voordien nog nooit last gehad van vratten, maar deze had ik nu al meerdere maanden. Naja niet dat et een grote aaauw was hoor Alleen die prik voor plaatselijke verdoving was best ambetant (en nee dat is niet hetzelfde als een prikje tegen tetanus ofz , is dan wel raar dat die dokter gewoon met zon laser bezig is met ne gat in je voet te laseren terwijl je er gewoon (met een brilletje tege de strale) staat op te kijken Maarja nu heb ik er een beetje last mee om er op te staan of te gaan, dus loop ik altijd beke met mn rechtervoet scheef.
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #73 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Heb ik ook gedaan (gewoon onder de douche en dan daarna goed wassen) en na een maand was mijn wrat weg Heb ook een keer eentje weg laten vriezen met stikstof, dat deed echt super veel zeer ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #74 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Idd stikstof doet f..... zeer ja Ik had vroeger een keer opeens overal bultjes en de dokter ging die wegstippen met stikstof. Dat voelt dan een poosje alsofje dat stukje in de fik staat
__________________ don't drive faster then you're quardian angel can fly |
| | |
| | #75 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 12) | Thadeez | Area 1337 | 762 | 4-09-2006 19:41 |
| Het grote LOL topic Deel 12 | Anonieme Sjaak | Area 1337 | 1 | 21-09-2004 20:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 8) | Lampje | Area 1337 | 201 | 29-07-2004 15:50 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote LOL topic (Deel 3) | Lampje | Area 1337 | 662 | 28-01-2004 19:33 |