| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Wh00t were relatives of the old JackAss realm in the far north... Which are gonna take over the [strike]Gondor[/strike] Western European Countries. Beterschap ook met je ma!
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 november 2003 Locatie: het hoge noorden
| Net ging ik na fittnes met een paar meiden van fittnes naar de mac Haalt een auto ons in vlak voor een afslag en snijd hij ons enorm af door nog net ff vlak voor ons langs de afslag te nemen.(we reden trouwens zo'n 25 km/h) Gevolg: IK knalde boven op de kofferbak van die Opel(remmen werken niet goed) en knal ik met mijn hoofd tegen de achterruit(auch) Stapt die chauffeur uit en begint me ene beetje te dreigen en de schuld geven enzo dus ik vroeg hem naar zijn naam en adres etc. Wou hij die niet geven. Pak ik mijn mobiel om ff naar huis te bellen(voorvork was een stukje achteruitgeklapt) stapt die gozer in en racet hij weg. ik noteer nog snel ff het nummerbord zodat ik daarmee enkele gegevens van die persoon kan opvragen en ermee naar de verzekering kan want reken maar dat hij hier nog van te horen krijgt |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Wat dacht je van naar de politie gaan? het is eigelijk gewoon doorrijden na een aanrijding. Achja die loser zal wel niet zijn verzekerd.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #49 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2003 Locatie: emmen
| Ik 2 weken geleden; Had net 2 lasers binnen gekregen dus ik wat prutsen met motortjes en spiegeltjes enzo. Lijm ik een spiegeltje op een 7000 rpm fan en zet dat ding aan. Whopaa, dat spiegeltje zo men bovenbeen in (kwam net uit bed, nog niet aangekleed :P ). Lekker dan .
__________________ SMP is TEH PWN =] |
| | |
| | #52 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
Hmmm.. kun je wel zeggen dat je een laserbehandeling hebt gehad ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 12) | Thadeez | Area 1337 | 762 | 4-09-2006 19:41 |
| Het grote LOL topic Deel 12 | Anonieme Sjaak | Area 1337 | 1 | 21-09-2004 20:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 8) | Lampje | Area 1337 | 201 | 29-07-2004 15:50 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote LOL topic (Deel 3) | Lampje | Area 1337 | 662 | 28-01-2004 19:33 |