| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
![]() Moest boodschap overdragen: TNX allemaal! Dimitri PS als er Big Bro in de nickname staat op MSN, dan ben ik het hoor! Edit: Q hier... Koorts is gedropped naar 38.5.. Dokter zegt wel dat ik waarschijnlijk [en toch zeker voor 1 jaar lang] pillen moet slikken.. [ 1 per dag.. dus dat valt te doen.. ] Als je luchtpijp dicht zit.. Dat is echt vaag.. Lijkt net alsof je een vast iets aan het inademen bent.. Of alsof je vast zit aan een luchtkussen dat voor je gezicht hangt... Echt vaag en moeilijk uit te leggen..
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Quincy is het geen goed idee om misschien een hazard suit te kopen? ![]() Beterschap en sterkte!
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Man dat is zeker wel balen dan! Ik heb hooikoorts, maar als ik dit zo hoor steld het niets voor waar ik last van heb (droge keel, rode ogen, veel jeuk). Hopen dat snel alles goed komt dan! Tja, zelfs een Jackass kan soms flinke pech hebben, hoeveel pijnlijke dingen hij al meegemaakt heeft!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #24 (permalink) |
| [MOD mode] Interessanta llemaal , maar zoals in startpost duidelijk was, was het om serieus letsel en niet om een bloedneus [/MOD mode] [edit]Nou ja t staat er niet echt, maar laten we het niet om een zielig bloedneusje doen OK? Want er zijn iedere dag wel 3 cj'ers met een bloedneus, en dan zal dit topic sky high gaan...[/edit] @tongue: hazardwat? waar haal je dat? @jensen: zelfs de beste jackass wordt gejackassed! Vreemde is eigenlijk, sinds het vanochtend is gaan regenen voel ik me stukken beter .
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
Half-life hazard suits kan je niet kopen geloof ik maar van HALO is er wel een hazardsuit tekoop.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Hier een AU: Net was ik een beetje me PSU kap aan het modden. HIj lag op een tafel te drogen, maar hij moest verplaatst worden. Dus ik steek me had door die blowhole (=92mm) die in die kap zat, en ik loop er mee weg. Stoot ik die kap hard tegen een andere tafel, waardoor die kap 180 graden draait. Dikke snee in duim en pink.. >( |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ah das balen! Maar wees blij dat de rand niet op je pols zat, dan had je meer ellende gehad. >o
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
| |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Jeuj me ook weer... :P gisteravond om 3 uur van een klus gekomen en om 4 uur weer in bakkerij... Afijn: Eerst gisteravond: Ik geef een stagehand [jongen uit mn klas :P] een stel kneedbare gele oordoppen [van die universele ]. Hij zo "heb je een glas water voor me". Ik: "hoezo?". Hij: "nou hoe wil je anders dat ik die dingen wegkrijg ".... T00T!Vannacht: Zit lekker broodjes uit de oven te graaien.. Gooit kleinkind van de bakker de klep van de oven dicht... Waar ik dus met mn hoofd onder zit... AUAUAUAUAUA! Heb nu mooie verbrande streep op mn voorhoofd.. ...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 12) | Thadeez | Area 1337 | 762 | 4-09-2006 19:41 |
| Het grote LOL topic Deel 12 | Anonieme Sjaak | Area 1337 | 1 | 21-09-2004 20:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 8) | Lampje | Area 1337 | 201 | 29-07-2004 15:50 |
| Het Grote LOL Topic (deel 7) | Thadeez | Area 1337 | 621 | 26-06-2004 09:36 |
| Het Grote LOL topic (Deel 3) | Lampje | Area 1337 | 662 | 28-01-2004 19:33 |