| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| hai, Hebben de mensen uit jouw dorp/stad/whatever ook bijnamen? Bij ons noemen ze de mensen die in Oegstgeest wonen kakkers en de mensen uit Rijnsburg worden uien genoemd omdat ze allemaal uien eten daarzo. Mensen uit Sassenheim noemen ze asbakken ik heb alleen geen idee waarom, ik denk dat de Rijnsburgers en oegsgeesters het gewoon niet konden hebben dat hun bijnaam wel klopt. :P ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| In naarden worden wij bijna allemaal kakkers genoemt, 3/4e is namelijk rijke lui en mensen die wannabe rijk zijn, ik behoor alleen tot die 1/4 niet rijke:P In bussum weet ik het niet, maar in huizen worden ze vissers genoemt omdat het een visdorp was. Eemnes is het koeiendor, en de bewoners worden boeren genoemd. Al wonen op de wakkeren dijk huizen die duur genoeg zijn dat pr. Maxima haar ouders er wouden wonen, maar er liggen alleen maar weilanden omheen, en op de rotondes staan koeien ![]() EDIT: Zo blij Uzuri:P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Windmakers ofzow :P Hier in de buurt hebben we ook nocht vechthanen [breskens]... Tilburgers heten kruikenzeikers meen ik... Edit: dikke lol @ uzuri
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Mensen hier uit de buurt noemen ze altijd "achterlijke boer", geen idee wat dat betekent ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Galder: boeren of lomperts... of lompe boeren.. dat kan ook nog. En het klopt helemaal... 100% lompe boer en trots erop
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 mei 2004
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik kom oorspronkelijk uit Maastricht en ben daarom dus een échte Sjeng. :P
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Hier worden we vooral Meijelse boeruh genoemt, of Limbo... (de rest vul maar in). Aso's noemen (wij=onze groep) Johnnies en kampvolk noemen we schooiers (sjoi-ers op z'n meijels). Achja, iedereen valt hier wel in een categorie.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Blauwkoussen (Oude-Tongenaren uut Oude Tonge benne Blauwkoussen)
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voor de mensen met een AeroCool T40 | Mr. Oizo | Hardware Junkies | 0 | 21-07-2006 15:49 |
| mensen die met Usenet werken? | N34X | Software Junkies | 1 | 3-03-2004 20:57 |
| Hoeveel mensen heb jij op je MSN? | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 11:10 |
| Sommige mensen..... | XNDR | Area 1337 | 14 | 21-04-2003 01:13 |
| Hallo mensen (ff voorstellen) | Kagar | Area 1337 | 15 | 28-03-2003 08:15 |