| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Campzone 2004 Het is bijna weer zo ver (naja..nog 2 maandjes )......campzone4!![]() Ik ga de volle 11 dagen lang, fragge, bier drinken, computer NERD spelen, andere computer NERD ontmoeten ( :P ), tapijt rugbye, gezellig zijn, miss wet T-shirt contest bijwonen, en bier drinken, en nog veel meer! ![]() Campzone word gehouden van 23 Juli t/m 2 Augustus bij Six Flags Holland Wie gaan er nog meer? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik zat er eerst ook aan te denken om te gaan maar ik ben dan al op vakantie in Spanje ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Mij zal je er ook vinden, waarschijnlijk de volle 11 dagen. Ik sta op veld B, samen met een zootje casemodders uit haarlem e.o. en nog een paar andere gasten in een legertent van 10x5m. @ trebor, weet jij al waar je gaat staan? |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Dat is niet zo ver van veld B vandaan. ![]() | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Citaat:
![]() ik wil ook komen ![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik wil ook! Maar ik heb geen nerd vrienden hier haha. Dus dan moet ik alleen, of moet mn pa mee, en dat is ook nix! Naja, ik zie wel. Anders kan ik altijd nog LANnen op school ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Dat issem het juist, Ze hebben zelf geen snelle PC, maar vinden een spelletje tegen elkaar spelen wel leuk Wij doen altijd van die gare downloadbare 2D spellen enzo, en niet de spellen die ik juist gaaf vind (UT04, FarCry enz enz.) ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| ik ga eerst naar outdoor lanparty genaamd lancamp(.be) toe. dat is dus in belgie ![]() zit daar als crew :Pdat is 1 week en daarna nog ffies campzone er achterna ![]()
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |