| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2003 Locatie: Waddinxveen
| ik wil zelf ook wel naar campzone maar mk`n ouders vinden het niet goed want ik wil wel gaan maar ik heb geen vrienden die een snelle pc hebben en die niet van multiplayer houden >D maar ik zou zelf erg graag willen komen maar missgien kom ik wel eff langs om te kijken |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Zowieso heb ik niet echt een mobiele case eigenlijk.. | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Zoals ik zei , ik heb niet echt een case die je zo ff meeneemt. Oke, je blijft er een paar dagen en dat kan de moeite zijn maar toch.. op cz zitten met 4 slangen uit me kast lijkt me niet echt veilig. Maar ik ben druk bezig met een nieuwe (lan) case. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Hier moet nog wel het één en ander aan gedaan worden... :P Idee? | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Tsja... mijn nieuwe PC is helemaal klaar voor al het LAN-geweld komende zomer :P Mijn Blastbox is bijna klaar, hier en daar nog een ledje en een schakelaartje en dan komt de update een dezer dagen ![]() Ik ga overigens niet naar Campzone, wel naar NWD.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Ik zal er natuurlijk ook zijn, er moet er toch een het casemodden op campzone organiseren :P dus je kan mij vinden bij de casemod stand, of op veld A of B. Maaaarrrrrrrr ik zoek nog wat mensen die een paar daagjes willen helpen met het casemodgebeuren op CZ4, intresse ?? add mij dan maar even op msn pielage@post.com spambotjes kom maar ik kijk toch nooit op dat adres :P
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 juli 2003 Locatie: Hoogeveen
| Ik ben er 21 juli tot 3 augustus... Sta met 5 vrienden op Veld N (Schadow veld in midden van terrein) als Fieldadmin. Het wordt weer gezellig ! ![]() (Vorig jaar heb ik trouwens ook geholpen bij de Casemod stand)
__________________ See simplicity in the complicated. |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Ik ga niet naar CampZone :'( Niet meer tenminste... Heb het geld ergens anders voor nodig.. En in die periode heb ik nu 4 beachparties op staan duzz ja.. Das ff cashen...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #30 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Citaat:
![]() | ||
| | |