| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Bij deze wil ik jullie even wijzen op een LAN-party genaamd X-Life 7. Deze wordt gehouden van 11 tot 13 juni 2004 in de Olympic sporthal in Wijchen. Ik ben zelf al naar X-Life 5 en 6 geweest, en ook naar 2 invitation only-party's van ze (X-Mass kerst-LAN) en ik kan zeggen dat het er ontzettend gezellig is! Voor degenen die op Emulation geweest zijn (mede door mijzelf georganiseerd) kan ik zeggen dat de sfeer daar ongeveer net zo was als het op X-Life party's is Dus niet te veel gefocussed op competities, maar gewoon een weekendje gezellig gamen en leechen En niet onbelangrijk voor Casejunkies: ze hebben een casemod compo!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Ik ga al naar Campzone 11 dagen, en waarschijnlijk ook naar NWD, dus ik denk dat mijn planning een beetje vol zit. kunnen we niet beter één groot algemeen lan party topic maken? Iig veel plezier daar! edit: ik zie dat het ook een stukie (100km) van mij vandaan is.. ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casemodcompo op X-life 8 | onok | Events Junkies | 1 | 27-06-2005 15:10 |
| [CiP] Half-Life - 21/01/05 - 98% done | tongue_of_colicab | Casemod Project Logs | 51 | 20-01-2005 16:51 |
| Winamp WMA BUG 4 life | Hellion | Software Junkies | 4 | 23-01-2004 19:00 |
| Half-Life.......... | Mr. van Dooremolen | Software Junkies | 9 | 18-06-2003 21:32 |