| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Hoe denken jullie over geweld in games? Toestaan/verbieden? Nuttig/zinloos? Zet het aan tot echt geweld? Zelf vind ik dat je geweld niet kán verbieden. Als je het zou verbieden, dan zouden mensen het weer via internet kunnen krijgen. En als je daar een blokkade op gaat gooien, dan krijg je weer klachten van inbreuk op privacy. En dat soort fratsen. NB: Dit is echt als een serieuze discussie bedoelt. En niet als een spammertjes topic. Ik heb dus ook eerst de mededeling van Lampje doorgenomen.
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Kijk, dat dacht ik dus ook, ik heb laatst een praktische opdracht over dit onderwerp gemaakt... En heel de klas was het met me oneens... [had nl een stelling gemaakt, Games kunnen als uitlaatklep dienen.] Terwijl de leraar het toch met me eeens was :P
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Ik 'frag' vooral om af te reageren, en omdat het gewoon lekker..tsjah, afleid ![]() Het argument dat je er geweldadig van wordt, klopt niet, want daar is zelfs een onderzoek naar geweest.. Maar je moet wel realiseren dat het wel nullen en enen blijven, digitaal, niet écht! Als je reality met games gaat verwarren, dan zou ik meteen (zelf) ermee stoppen. ik vind geweld in games wel nuttig, om je af te reageren, en je zou het toch totaal niet kunnen verbieden, er zijn genoeg mensen die zo weer zon spelletje hebben gemaakt of gevonden. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ja ik zit er niet mee dat er geweld in spellen zit. Ik speel ook GTA om me af te reageren! Heerlijk zo op zijn tijd. Dat er mensen zijn die geweld in spellen maar raar vinden, vanwege het geweld dat toeneemt op straat. Ook het naspelen van bepaalde dingen uit spellen, wordt wel eens IRL nagedaan, met alle gevolgen van dien. Spelers moeten wel een spel van de realiteit kunnen scheiden.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2004
| ik vind het gewoon realistich en dat vind ik gewoon mooi, het ziet er gewoon nep uit als je geen bloed ziet.. hoe ik denk over geweld in games? wat moet er anders in om het spannend te maken??!!
__________________ Gaming Machine: 100%!!! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Zinloze discussie. De maatschappij wordt met de dag harder en geweld om ons heen neemt alsmaar toe. Zap maar eens van zender tot zender en bekijk het nieuws, zelf rond de tijd van sesamstraat komt er nieuws voorbij met bloedige beelden. Games dragen daar echt niet aan bij. Games worden nu gebruikt om een excuus te vinden, waar kan men de vinger naar wijzen. Vroeger lag het aan de muziek, als rock liefhebber kan ik me nog goed herinneren dat het luisteren naar 'satanische' muziek 'kon aanzetten tot geweld en moord' Klinkklare nonsense dus. Just my 2 cents.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ja, zelfs als ik naar het nieuws kijk kom ik op iedeën... om maar te zwijgen over een video waarin een man onthoofd wordt. Daar komt de woede vandaan. Als ik zo'n filmpje zie, krijg ik meteen zin om ergens naar toe te gaan, en er een einde aan te maken, als het moet, met geweld (zoals ik vaker zeg, de bom erop, maar geweld los je niet op met geweld). Games kun je je juist op afreageren, en dat is maar goed ook. Ik kan mezelf opblazen in GTA, maar als ik GTA niet had gehad... ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Ik vind juist dat door bloederige games mensen minder agrssief worden. Loop bijvoorbeel op een (grote) LANparty rond, je kan bijvoorbeeld zo een leuk systeempje van > €1000,- mee pikke, maar dat gebuurt nooit. Is er ooit wel eens ruzie op een lan? Terwijjl er heel wat mensen virtueel worden af geslacht.... |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 28 september 2003 Locatie: Bergum Friesland
| Citaat:
wel es een kerel die boxen meehad en wat luid en dat mensen daar al over geklaagd hadden en dat die kabels van die boxen doorgeknipt zijn maar nog nooit echt een live vechtpartij meegemaakt ik vind games relaxt en ik geniet van de kwaliteit en denk dat ik ook wel gebruik als uitlaatklep want ik ben zelf ook een relaxte duud | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ik wet dat het laat is maar gebruik eens hoofdletters man! Het maakt je post zo onleesbaar ![]() MODBREAKOndanks het feit dat ook wij het gebruik van leestekens op prijs stellen, is modereren geen taak voor jou. Indien je graag wil modereren kun je een sollicitatie invullen op de vacature pagina. Niet kwaad bedoeld, maar het moet voor iedereen duidelijk blijven en dat kan niet als iedereen elkaar terecht gaat wijzen. Maar dat is waar, op een LAN zie je eigenlijk nooit vechtpartijen. Ik zou ook niet weten waarom. Wel maak ik altijd iemand digitaal af. Bij DTM online zijn er altijd van die gasten die het verzieken voor aan ander. Zodra ze mij te pakken hebben, zorg ik er voor dat de volgende race rondes geen pretje meer zijn voor die persoon. Ik zit dan ook op hete kolen achter mijn stuurtje, hoe raar dat ook klinkt. Het is maar een spel zeggen ze dan... Maar het moet wel leuk blijven ![]()
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| iedereen die gamed zegt dat het een uitlaatklep is, en dat je er niet agresief van wordt.. feit is en blijft dat de mens een agresief soortje is! (hell, we moorden mekaar als zo'n 5000 jaar uit...) maar iets anders: ik vindt het wel jammer dat er altijd een reden moet zijn in games om te moorden, en meestal is dat ook altijd dat je dan de goodguy ben.. ik wil ook wel eens de badguy zijn die zonder reden gasten gaat afslachten! (sick minded)
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Boeit mij wat dat geweld, lekker fraggen. Maar soms wordt het wel erg ranzig, zo zag ik vandaag bij de GameKings op tv een spel, waar je echt koppen eraf schoot, mensen door shredders duwen, andere ophangen, piezen steken, met de rug door uitsteeksels duwen. Het was echt psycho hoe het er aan toe ging. Dat vind ik wel kantje boord worden.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Van die stierlijk verveelde anti-geweld vegetariers die de hele dag op TV je ouders gek lopen te praten, DAAR krijg ik geweld neigingen van. ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Serieus Windows probleem | Don Zalmrol | Software Junkies | 22 | 2-09-2006 21:31 |
| Tip voor degene die denken dat ikke hacker ben | dragonfly | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 1-04-2005 21:59 |
| [verkeer] geweld waar gaat het heen? | whocarez | Area 1337 | 30 | 13-06-2004 17:58 |
| [Games] Welke Games lopen goed op een Epia M10000 | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 31-05-2004 14:37 |
| Wat vragen jullie in jullie schoen/onder de kerstboom? | QuincMan | Area 1337 | 51 | 13-12-2003 20:34 |