Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 30-05-2004, 18:34   #16 (permalink)

Standaard

The punnisher

"Look, fishy's!"

Screenshot 2
Oud 30-05-2004, 18:42   #17 (permalink)

Standaard

Nergens iets over te vinden dat spel...
Oud 30-05-2004, 19:17   #18 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freakazoid
Van die stierlijk verveelde anti-geweld vegetariers die de hele dag op TV je ouders gek lopen te praten, DAAR krijg ik geweld neigingen van.
OEH die Günther reclame op mtv bedoel je?

Ochja... T heeft op zich ook wel met je karakter te maken hoor...
Oud 30-05-2004, 20:16   #19 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TreboR
Ik vind juist dat door bloederige games mensen minder agrssief worden. Loop bijvoorbeel op een (grote) LANparty rond, je kan bijvoorbeeld zo een leuk systeempje van > €1000,- mee pikke, maar dat gebuurt nooit. Is er ooit wel eens ruzie op een lan? Terwijjl er heel wat mensen virtueel worden af geslacht....
Laatst heeft onze grote vriendelijk reus sk heaton (lid van de beste cs clan) wel iemmand op een lan het ziekenhuis ingeslagen maar dat was omdat die dude een ander member een nigger had genoemd en die dudes ook al ruzie met elkaar hadden op internet. Toch wel vet van hem dat ie als een van de weinige ook echt ze beloofte om iemmand op een lan neer te slaan ook echt heeft waargemaakt

Games zullen mensen veder echt niet tot geweld aansporen als je iemmand gaat doodschieten omdat je dat in gta3 ziet dan ben je gewoon van jezelf al ziek in je hoofd en dat heeft niks met games te maken. Eerst was het muziek en films en nu gaan we games maar de schuld geven Maar het zijn vooral die debiele amerikanen die hierover zeiken ik denk dat die beter kunnen kijken hoe debiel ze hun kinderen opvoeden en alles ipv games de schuld te geven ipv zichzelf!
Oud 30-05-2004, 20:39   #20 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tongue_of_colicab
Toch wel vet van hem dat ie als een van de weinige ook echt ze beloofte om iemmand op een lan neer te slaan ook echt heeft waargemaakt
Dat vind ik een nogal rare opmerking, maar goed. Tuurlijk zijn games een uitlaatklep, als ik naar een LAN ga is er nooit ruzie. Dat is wel effe anders als je een avondje gaat stappen in de stad...(maastricht in dit geval :P)
Ultima is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-05-2004, 20:53   #21 (permalink)

Standaard

Citaat:
Eerst was het muziek en films en nu gaan we games maar de schuld geven
Mee eens. 3 generaties terug was de stomme film van de boze, en het zal ook altijd wel zo blijven ook. Als we over 100 jaar GTA Virtual Reality hebben zullen ze nog wel discusseren of het goed of slecht is.
Oud 30-05-2004, 21:09   #22 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ultima
Citaat:
Toch wel vet van hem dat ie als een van de weinige ook echt ze beloofte om iemmand op een lan neer te slaan ook echt heeft waargemaakt
Dat vind ik een nogal rare opmerking, maar goed. Tuurlijk zijn games een uitlaatklep, als ik naar een LAN ga is er nooit ruzie. Dat is wel effe anders als je een avondje gaat stappen in de stad...(maastricht in dit geval :P)
Ik bedoel meer dat heaton die gast ook echt een klap heeft gegeven omdat ie een teammate een nigger noemde, normaal heb je veel van die mensen die zeggen jah ik kom wel ff bij je lang op die en die LAN maar vervolgens zie je ze nergens meer. Voor de rest zijn er eigelijk nooit problemen bij LANS waar ik ben maar ik heb nu wel al een paar x gelezen dan mensen in internetcafe's worden vermoord omdat de moordenaar niet kon winnen met een spelletje
Oud 31-05-2004, 00:10   #23 (permalink)

Standaard

Ik vindt juist niet dat je games moet gebruiken om je op af te reageren.
Neem bijvoorbeeld gta. Heel mooi om te spelen. Maar om echt achter dat beeldscherm te gaan zitten en dan mensen die je echt haat als bods te fantaseren en dan te gaan martelen en fraggen op alle manieren die er zijn.
Dat wekt dan gewoon ideeen op voor de realiteit.

Neem dan Postal 2, daar kun je gaan fraggen met scharen. Er zijn vast wel van die pipo's die die game hebben. Ruzie in de klas hebben of ergens anders. En dan een schaar pakken en daarmee 'fraggen'.

Neem anders een die mafkeez die Washington D.C. onveiligmaakte om daar te gaan sniperen. Dit idee zou best wel eens ontstaan kunnen zijn bij het spellen van GTA.

Dit soort dingen zijn niet te vermijden. En ik zie daarom games liever ook niet om iets wat bijvoorbeeld op school-werk is gebeurt af te reageren. Maar gewoon als waar ze voor bedoeld zijn ´vermaak´
GoTMoRe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2004, 09:31   #24 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eXistenZ
Citaat:
Eerst was het muziek en films en nu gaan we games maar de schuld geven
Mee eens. 3 generaties terug was de stomme film van de boze, en het zal ook altijd wel zo blijven ook. Als we over 100 jaar GTA Virtual Reality hebben zullen ze nog wel discusseren of het goed of slecht is.
Mee eens... Maar toch is uit onderzoek gebleken dat films/tv meer aanzetten tot echt geweld dan games ... Waarom geven ze dan nog steeds games de schuld? Antwoord: omdat die personen zelf verslaafd zijn aan tv/films
Oud 31-05-2004, 09:47   #25 (permalink)

Standaard

Ze geven games/films/muziek de schuld omdat de ouders van die kinderen die mensen gaan vermoorden die kinderen (gedeeltelijk) fout hebben opgevoed maar dat niet toegeven.
Oud 31-05-2004, 12:45   #26 (permalink)

Standaard

@ GoTMoRe:
Zodra mensen fictie (films/games/boeken) en realiteit niet meer uitmekaar kunnen houden wordt het tijd voor het gesticht! Afreageren met gta is (bij mij dan) meer van "Wat kl**tzak, tegen me auto aanrijden?! Hier, pak aan!!" en dan pomp je z'n auto vol met lood..

ik denk dat je van films/tv veel meer gefokter wordt omdat er bv iemand vermoord wordt en dat je dan de badguy wil pakken, terwijl je in games de badguy ook daadwerkelijk zelf pakt!
Oud 31-05-2004, 13:49   #27 (permalink)

Standaard

Games is een entertainment dinges..., als je games te gewelddadig vind, verbied dan gelijk TV/Internet...

Citaat:
If we can't do it digital, we'll do it for real...
SiLaTroN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2004, 14:00   #28 (permalink)

Standaard

Nog zo'n mooie kwoot:

Citaat:
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected our generation as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music."
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2004, 14:10   #29 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the widow maker
Nog zo'n mooie kwoot:

Citaat:
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected our generation as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music."
LOL!
maar wel hardstikke waar!
Oud 31-05-2004, 14:18   #30 (permalink)

Standaard

Wat ik van geweld in games eigenlijk vind?

Ok, het is niet te vermijden, maar, 1 op de 10 (?) mensen gaan rare dingen doen..
Dat betekent niet dat je iedereen daar van de schuld moet geven...

Het valt mij ook op, ALLES wat nieuw, nog niet bekend phenomeen is, wordt bekritiseerd..
Of het slecht is voor je, of juist goed...

Ik denk dat ik liever mijn stress wil uiten in games dan dat ik echt geweldadig wordt.

Maar, omdat er van die mensen zijn die gekke dingen gaan doen, wordt het verboden..
Ik meen het, ergens in 2007 gaat EU overwegen om games in het algemeen te verbieden...

Dikke onzin...want, werd TV ook verboden toen er geweld op kwam? Nee denk het niet...
En van muziek weet ik dat er aantel LP's waren met teksten die niet horen op een LP (My Opinion..)
Owja, er was in de PCZone een artikel erover, 2 zelfs, de eerste was meer als 1 april grap bedoelt, maar omdat niemand er aan dacht dat het wel eens een 1 april grap kon wezen...werd de redactie overspoelt met reacties/protesten..etc...

[edit]
Ik zoek wel even de maanden op waar het in stond, en scan het dan wel even in...
[/edit]
SiLaTroN is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Serieus Windows probleem Don Zalmrol Software Junkies 22 2-09-2006 21:31
Tip voor degene die denken dat ikke hacker ben dragonfly CaseJunkies Support en Feedback 0 1-04-2005 21:59
[verkeer] geweld waar gaat het heen? whocarez Area 1337 30 13-06-2004 17:58
[Games] Welke Games lopen goed op een Epia M10000 Freakazoid Software Junkies 12 31-05-2004 14:37
Wat vragen jullie in jullie schoen/onder de kerstboom? QuincMan Area 1337 51 13-12-2003 20:34

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.