| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 april 2004
| eey, weer een 1337 topic van mij, nu over jouw pc ontime het leek me wel leuk eens te kijken hoelang een casejunkie daadwerkelijk achter de pc zit en hoevaak. daarom heb ik ff een tooltje gezocht en er een een screenie van gemaakt. Laat ook jouw pc on time zien!! http://81.58.81.74/onofftime.zip http://81.58.81.74/onofftime.JPG veel succes ! NL-Stitch Mod-edit Thadeez: Als je zo graag een 1337 topic wil openen, maak er dan geen Spam topic van. Ik heb een directe link naar het tooltje en je screenie gemaakt... Member-edit NL-Stitch Thadeez bedankt voor het herwijzen maar nu doen de links het niet heb ze nu zo ingesteld dat ze wel goed direct verwezen zijn. in ieder geval bedankt voor je moeite,Stitch |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 april 2004
| Up-time:3 days, 3 hours, 35 mins and 44 secs Off-time zeer simpel NOOIT meestal reboot ik mijn pc na 7 dagen ik zit nu op een Packard Bell amd 1800+(laptop) met 265mb ram en een hdd van 20Gb
__________________ Vordering CRT²PC |||||||||||||||||| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Als ik die .zip download staat er niets in?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Server : altijd aan... Mijn bak : altijd aan.... http://apc-rich.servebeer.com/uptime.php Server reboot ik heel soms wel eens. Mijn bak meestal om de zoveel dagen. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Code: <html>
<Head>
<Title>Uptime</title>
</head>
<body bgcolor="black">
<font color="white"><center>
<?
error_reporting(0);
$server = "Server";
$test= filemtime("c:/pagefile.sys");
$up = time() - $test;
$tage = floor($up / 86400);
$up -= ($tage * 86400);
$stunden = floor($up / 3600);
$up -= ($stunden * 3600);
$minuten = floor($up / 60);
$up -= ($minuten * 60);
$sekunden = $up;
echo $server." Uptime: ".$tage." days, ".$stunden." hours, ".$minuten." minutes and ".$sekunden." seconds";
$fp = fsockopen ("192.168.0.13", '139', $errno, $errstr, .1);
if (!$fp) {
echo "
AMD: Offline
\n";
} else {
echo "
AMD: Online
\n";
}
fclose($fp);
$fp2 = fsockopen ("192.168.0.7", '139', $errno, $errstr, .1);
if (!$fp2) {
echo "Comprak: Offline
\n";
} else {
echo "Comprak: Online
\n";
}
fclose($fp2);
?>
</font></center>
</body>
</html> |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| mijn pc staat zo'n 14 uur per dag aan. Als ik ga slapen zet ik hem altijd uit omdat dat ding zoveel herrie maakt dat ik er niet van kan slapen ( aero7+ en cheapasscasefan power :P ) Ik hoop dat dat straks met me wc wat minder is.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| utime thnx to rich =] btw. hij klopt niet. als ik em uit mn sql haal klopt mn uptime wel: Runtime Information This MySQL server has been running for 29 days, 18 hours, 49 minutes and 12 seconds. It started up on May 01, 2004 at 02:49 PM. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Mijn uptime volgens mIRC: 6days 21hrs 10mins Niet verkeerd toch Helaas moet ik 'm wel rebooten, want m'n CD-brander doet het niet helemaal lekker en die heb ik toch ff nodig Maar ik wacht wel ff tot ik een hele week uptime gehaald heb ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| http://home.planet.nl/~breeu039/CM/CJ/pconoff.jpg Die van mij zet ik aan als ik wakker wordt, en gaan meestal weer uit als ik ga slapen. (data-opslag pc staat soms 's nachts nog wel de downloaden) Dit komt neer op zo'n 12u per dag uptime. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Het zou kunnen als je wat systeeminstellingen veranderd heb dat ie niet meer klopt. "filemtime("c:/pagefile.sys");" | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| C:\>uptime \\APPLE has been up for: 6 day(s), 14 hour(s), 15 minute(s), 32 second(s) prob. is ik ben nu net 2 films aan het downloaden en ik wil eigenlijk een andere voeding inbouwen :| :X me server iets langer ![]() http://sysinfo.resettim.nl/ Uptime: 26 days, 3 hours, 31 minutes and 38 seconds
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar staat CJ @ HCCDagen? | brantje | Events Junkies | 9 | 25-10-2004 15:10 |
| Waar staat het? | masterwebber | Area 1337 | 9 | 1-02-2004 13:46 |
| XP 2500 staat aangegeven als Onbekende processor 500 Mhz | Daniƫl | Hardware Junkies | 11 | 22-10-2003 17:01 |
| Hoelang is je snikkel ? | Daffy_Duck | Area 1337 | 16 | 12-09-2003 21:46 |