| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Code: C:\>uptime up wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| mijnes staat net een uurtje aan... sowieso staan de pcees bij ons alleen aan als er gebruik van gemaakt gaat worden, dus 's middags gaattie aan, en 's avonds weer uit.. en met eigen pc heb ik hetzelfde als tongue_of_colicab: veelsteveel lawaai met die aero 7+ plus dat er allemaal lampjes en ledjes aanstaan en ik wil ab-so-lute donkerte als ik slaap of poging tot, doe!
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Mijn huidige pc staat 24/7 aan. Als ik wakker wordt zet ik novatorrent uit en doe een reboot op de 'juiste manier'. Dan gaat meteen msn aan en die shit. Dan ben ik 'online' tot ik alle forums gechecked heb en me hotmail enzo.. Dan gaat msn weer uit en novatorrent aan en laat ik hem overdag aan staan (als ik op school ben of in het weekend weg ofzo, of aan het modden :P) en zo voorts.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2003 Locatie: Limburg
| Mijn server staat meestal alleen aan als ik hem bel, als ik ga slapen blijft hij tot 4.00 aan om wat dingen te downloaden en als ik uit school kom (meestal 14.20) bel ik naar het velleman kitje en dan schakelt hij zich aan..... Omgerekend: 14 uren online. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Thnx 2 resettim kwam ik op de link van die php stats :P Servertje : http://apc-rich.servebeer.com/system/ |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Mijn epia staat dag en nacht te stinken op de plank. Doet zijn werk als Extra TV kanaal via Scart, met een enorme playlist van gedownloadde TV shows. En op de achtergrond download ie vanalles. Mijn main rig gaat om 2:00am uit als ik ga slapen, en om 8:00am weer aan.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| je draait een server met win98? dat is best knap! ![]()
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Citaat:
Hij draait als download server en host de downloads van deze site. Maar dat wil niet echt. Hijs nu ook al voor 2 week ofzo offline. Maar weer ff on-topic ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waar staat CJ @ HCCDagen? | brantje | Events Junkies | 9 | 25-10-2004 16:10 |
| Waar staat het? | masterwebber | Area 1337 | 9 | 1-02-2004 14:46 |
| XP 2500 staat aangegeven als Onbekende processor 500 Mhz | Daniƫl | Hardware Junkies | 11 | 22-10-2003 18:01 |
| Hoelang is je snikkel ? | Daffy_Duck | Area 1337 | 16 | 12-09-2003 22:46 |