Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 11-04-2003, 17:19   #31 (permalink)

Standaard

lol @ vorige reply

ik heb zelf niet zon last van breezah-sletjes op mn msn, maarja... kan gebeuren als je al 26 bent en niet meer op school zit :P
het meeste irri vindt ik als ik zit te gamen of een film te zien, dat dan iemand mij nodig moet spreken... logisch gevolg: ik reageer niet - ik ben met iets anders bezig en ik heb geen zin om te ouwehoeren :P

of van die gasten die een verhaal zonder inhoud opsteken... naja, heel leuk enzo, maar ik ben er niet :P

breezahsletjes mag je doordirecten naar mn msn, heeft deze ouwe lul ook weer wat om te lachen
Oud 11-04-2003, 17:41   #32 (permalink)

Standaard

ik heb er gek genoeg geen last van, ben waarschijnlijk te veel nerd of niemand wil me kennen, ik heb trouwens ook geen behoefte aan... ik heb wel een meissie van 15 in me lijst staan, maar zij is wel cool, en zeker geen breezah slut
Oud 11-04-2003, 18:47   #33 (permalink)

Standaard

K heb er ook bijna geen last van, gewoon bannen die lui
Davidian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-04-2003, 22:47   #34 (permalink)

Standaard

Als je niet gestoord wil worden kan je toch gwoon je msn uitzetten? ....
En van irri mensen ben je zo af als je inspiratieloos terug tikt, dus wat is et probleem? ....
En ik neem aan dat je deze "breezah sletjes" of hoe je ze ook wil noemen toch op de een of andere manier ontmoet hebt en dat ze op een of andere manier ook je meel hebben gekregen.... ga gwoon om met mensen die je wel tof vind? ....
keeee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-04-2003, 20:39   #35 (permalink)

Standaard

Heb ik dus ook behoorlijk last van en daarom zit ik nooit meer achter MSN...
Zodra ik me aanmeld begint deze pc hier spontaan te freaken van alle knipperende
vensters met van die luitjes die van die loze kreten uitslaan of van die ahum chickies
die zonodig weer eens met mij moeten praten >/ zooo irri
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat voor plexiglas zou ik moeten gebruiken? SyaT Casemod Junkies 20 9-09-2003 16:24
damn dat het zo heeft moeten aflopen [Ocers.nl] Thomas Area 1337 166 10-06-2003 12:42
Wat moeten we verwachten van USA en wat van Irak? T-Mug Area 1337 47 21-03-2003 01:41

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.