| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik werk van 17:00 tot 20:30 op donderdag in de Golff in Putten, of net wanneer ze maar bellen. ( ben van de week al 50 uur geweest ofzo.) REGELS!: Je MOET serieus reageren anders maar niet. Niet-serieuze replies worden direct verwijderd om het topic schoon te houden
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 februari 2003 Locatie: Haarlem
| ik roep naar me ouders en krijg geld ![]() ben nog student en werk niet.. me ouders hebben liever dat het goed gaat op school dan dat ik nog een bijbaantje heb.. tot nu toe bevalt me dit wel.. maar binnenkort misschien wel werken..
__________________ Raid0 2x 160 Gb Raid5 4x 80 Gb |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Ik werk 2 keer per week in een service bioscoop. Op woensdag en zondag. Erg onregelmatige werktijden, want het ligt aan de lengte van de film hoe laat ik thuis ben. In de kerstvakantie werd het op een gegeven moment zelfs 4 uur 's nachts ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Krijg ongeveer 60 euro per maand aan zakgeld en daarnaast verdien ik wat bij door bij mensen computertjes te repareren.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Ik werk bij de mac-donalds 2 dagen in de week. Hiermee haal ik zo'n 180 euro per maand binnen. En verdien af en toe wat geld met pc repareren. Ik ben 18 jaar en ik vind het wel logisch dat ik zelf aan mn geld moet komen en niet schooien bij mn ouders, ben geen klein kind meer. Het verbaast mij hoeveel mensen (vanaf 16 jaar) niet werken maar wel vanalles kopen, die ouders hebben dan een gaatje in hun hoofd denk ik ![]() Zo krijg je ook inzicht hoe duur alles wel niet is omdat je zelf je geld verdient en niet krijgt, zo leer je nooit op eigen benen te staan. NOFL hoor ReseTTim, maar zo denk ik erover ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Ik handel in van alles en werk wel eens bij als bijrijder en keukens bezorgen, verder nog mensen helpen met hun pc's en ik verkoop ze ook... Samen goed voor zo'n 300-500 per maand... Kan ik mooi van uit gaan :P |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Ik werk sinds ruim een jaar in een fotozaak. Tot voor kort twee dagen in de week, maar dat worden er nu 4. Dat zal zo'n 600 euro in de maand opleveren. Verder nog een beetje zakgeld, af en toe wat van mijn opa en oma's en vanaf september ga ik weer studiefinanciering ontvangen. Ben nu tijdelijk gestopt met mijn huidige studie, dus dat staat nu even droog.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik werk bij de broekland (digros distrubutie centrum) iedere zaterdag van 9 tot 5 en dat levert ongeveer 100 a 120 euro per maand op. Het zakgeld dat ik krijg ik zo weinig dat me ouders het bijna netzogoed niet kunnen geven.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| in het weekend en in vakanties een beetje met de trekker over de akker scheuren. En verder ook nog wat freelance grafisch werk...
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
| Nou, ik heb geen echt bijbaantje maar draai wel regelmatig als DJ op feestjes, ook apparatuur verhuur en dat tikt toch wel lekker door hoor. Als ik echt geld nodig heb ga ik de auto van me vader poetsen en pcs voor andere mensen in elkaar knutselen.. k heb dus geen echt vast werk, maar als ik geld nodig heb dan zorg ik wel dat ik er aan kom ![]() |
|
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| het grote lol topic | wizz_kid | Area 1337 | 629 | 16-09-2003 17:48 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |