| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #34 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
/me tegen hond: *Zoek de dope, kom op, zoek, zoek............ Goed zo, beng maar naar baassie.... Brave hond!!!*
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2003 Locatie: Appelscha
| oke ik dan ook maar :P Naam: Boris Ras: Golden Retriever Leeftijd: 3,5 jaar (2e kerstdag word ie 4) Karakter: een goedzak letterlijk en figuurlijk kan alleen niet tegen gestoei in huis dan gaat ie zich der mee bemoeien :P (soms zeer irritant :P) |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Citaat:
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M | |
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Aaaaah spooky! Wat een gaaf beest zeg Zo was onze peos ook toen ze nog jong was, nu is het een kreng ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Naam: Elmo Ras: Europeese kat Leeftijd: 7 Opmerkingen: Het ziet er lief uit, ik denk dat dat haar bedoeling is, maar het is een moordmachine haar naam doet haar dus niet echt veel eer aan (voor mij is ze dan wel weer lief :P ). Toen ze nog klein was is ze verkloot door de peeps waar ze wegkomt, heel jammer voor zo'n mooie poes.![]() |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Naam: Yuri (naar WestWood's Yuri's revenge) Geslacht: teef Gedrag: mannelijk, vaandaar deze naam ! Leeftijd: twee en een half Ras: mixed met iig een Jack Russel, de andere helft weet ik niet ... Deze lieve schat is in haar eerste levensjaar verschrikkelijk mishandelt ! M'n zwager heeft haar hiervan verlost maar kon haar zelf niet houden, zodoende kom ik aan deze hond.... We hebben in het begin echt haar vertrouwen moeten winnen, gelukkig gaat dat na anderhalf jaar een stuk beter: ze rent nu niet meer piepend richting "onder het bankstel" als ik m'n riem uit m'n broek trek of een plastic tasje pak Ik vraag me echt af wat deze arme donder allemaal is overkomen.....? Gelukkig heeft ze het nu een stuk beter, je snapt toch niet dat iemand dit kwaad wil doen: ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Post hier je OC results! | Mr. Oizo | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-06-2006 12:06 |
| Post je hier je voltages. | amd | Cooling & OC Junkies | 10 | 22-08-2003 22:01 |
| Post hier pics van je Creatieve wijze van comp. slopen.. | DJD xtreem | Area 1337 | 22 | 8-08-2003 19:16 |