| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Even de regels: Ze moeten in dit formaat: ------------------------------- w00ten - Je vreugde uitdrukken ik w00t jij w00t wij w00ten jullie w00ten zij w00ten U w00t ik heb gew00t ------------------------------- dit is dan ook gelijk de eerste. ![]()
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| n00b - gigantische beginner (ofz :Pik n00b jij n00b wij n00ben jullie n00ben zij n00ben U n00bt Ik heb gen00bt ofzo :P
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
Waterkoelen - Water langs de warmtebron (CPU, NB, VGA) leiden om deze op een acceptabele temperatuur te houden zonder deze werkelijk nat te maken. ik waterkoel jij waterkoelt wij waterkoelen jullie waterkoelen zij waterkoelen U waterkoelt ik heb gewaterkoeld
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Wow, dit was freaks idee ooit volgens mij maja, Modden= iets ombouwen ik mod jij modt hij modt ( 3e persoon enkelvoud in openings post vergeten :P ) wij modden jullie modden zij modden u modt (ook 3e persoon enkelvoud?) ik heb gemod
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| PM-en PM-en, spreekt voor zich ![]() Ik pm Jij pmt Wij pmen Jullie pmen Zij pmen U pmt Ik heb gepmt ![]() Lianli-en: Vanalles met een lian li doen ![]() Ik lianli jij lianli't wij lianli-en jullie lianli-en zij lianli-en u lian1337 ik heb gelianleet ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| PlayStationnen - Spelen op de spelcomputer PlayStation ik PlayStation jij PlayStationed wij PlayStationnen jullie PlayStationnen zij PlayStationnen U playStationed ik heb gePlayStationd
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
google'en= informatie opzoeken op het internet via www.google.com/ www.google.nl/www.goegel.be ik google jij googlet hijgooglet wij google'en jullie google'en zij google'en u googlet (ook 3e persoon enkelvoud?) Ik heb gegoogled
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| spammen = reclame praatjes/onzin lullen ik spam jij spamt hij spamt wij spammen julie spammen zij spammen u spamt ik heb gespamt
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| CJ-en -> virtueel rondsurfen op www.casejunkies.com ik CJ jij CJ't hij CJ't wij CJ'en jullie CJ'en zij CJ'en U CJ't ik heb ge-CJ'ed |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| fraggen -> virtueel moorden OTT ik frag jij fragt hij fragt wij fraggen jullie fraggen u fragt VTT ik heb gefragd OVT ik fragde jij fragde hij fragde wij fragden jullie fragden u fragde VVT ik had gefragd
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dit idee heb ik ook al es gehad, maar dat moest gewoon in et loltopic. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bug in het grote LOL topic | $pA$tiC | CaseJunkies Support en Feedback | 6 | 27-07-2004 12:34 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |
| Het grote P2P Topic | Eergassie | Software Junkies | 17 | 30-09-2003 19:29 |
| Het Grote NIEUWE AANKOPEN topic. | Freakazoid | Area 1337 | 35 | 10-07-2003 21:45 |
| Het grote leuke nieuwe snelle, en goede hardware topic. | T-Mug | Hardware Junkies | 1 | 15-03-2003 19:46 |