Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Discussie Junkies > Area 1337
Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies.
Discussie gesloten

LinkBack Discussietools
Oud 21-04-2004, 14:51   #1 (permalink)

Standaard Even opnieuw voorstellen :-)

Hallo geachte Casejunks,

Huh, waar slaat de topic titel op? hoor ik je afvragen. Nou dat zal ik je eens haar fijn uitleggen. Ik zou tenslotte nieuw zijn hier,....

Goed, om meteen met de deur in het spreekwoordelijke huis te vallen: Ik ben Mr. van Dooremolen. Degene die 'Het grote laat ik me voorstellen topic' heeft verzonnen....

Ik was een jaar geleden heel actief op dit forum. Ik was vaak in de negatieve belangstelling en was meer bezig met ruzie zoeken... Tot ik weer tot mezelf dacht, ai het is wellicht beter als ik me even terug trek en niet meer aanwezig te zijn. Dat ben ik dan ook niet geweest voor ik geloof een jaar of dergelijks. tot slot ben ik mijn wachtwoord vergeten van mijn oude account en heb dus reeds zoals je ziet een nieuw account aangemaakt op een vers Email adres.
Dit is namelijk het E-mail adres van mijn bedrijf. In het afgelopen jaar is er veel gebeurt in mijn omgeving. Zowel negatief als positief. Ik kreeg het drukker en drukker met mijn eigen bedrijf (Doco Productions) En Casejunkies Ofwel CJ was in de vergetelheid geraakt. Tot ik weer een keer tot mezelf kwam (ja ik corrigeer mezelf vaak) en dacht, 'Hey, nou met je eens rustig aandoen ventje!' dat doe ik dus ook. ik besteed veel van de activiteiten m.b.t. mijn bedrijf uit, wat resulteert in veel meer vrije tijd... Ook heb ik het onlangs met mijn vriendin uitgemaakt (nee, niet het vogeltje van toen) maar een andere. wat wederom resulteerde in meer vrije tijd.

Maar ik ben weer back en here to stay.

Ik zal helaas niet zo heel veel posten Maar goed hoe minder ík post hoe minder jullie last van me zullen hebben....

Maar goed ik spreek jullie gauw weer ik heb zometeen een belangerijke meeting dus ik ga me daar even op voorbereiden....

Hartelijk dank bij voorbaat voor het warme 'welkom'

En ik spreek jullie straks vast wel weer

Met de vriendelijkste groet,

Jochem van Dooremolen

Spammerdespam
DJ Senna is offline  
Oud 21-04-2004, 14:57   #2 (permalink)

Standaard

Ja uuuuh... welkom dan maar he (linkje is wel spam hoor! :P)
Oud 21-04-2004, 15:34   #3 (permalink)

Masterslave's schermafbeelding

Standaard

Fijn voor je dat je terug bent, maar ja ik vind het persoonlijk een beetje onzin om een topic ervoor te openen.
Als je niet veel gaat posten waarom heb je dan uberhaupt een account aangemaakt.
En ja als je je wachtwoord vergeten bent, mail Redox dan ofzo voor je wachtwoord.

Ik vind het persoonlijk dom om te zeggen dat je Mr van Doornemolen bent, ik denk dat veel junks gelijk denken ow daar heb je hem weer, niet dat je weer, wat je zelf al zegt, "ruzie" gaat zoeken maar toch.
Had met Redox of PO geregelt dat je een andere account kreeg ofzo en dat dan niet aan de overige junks te laten weten.

Ach ja zo goed ken ik je nou ook weer niet, ben sinds juni lid van CJ wel veel over je gehoord/gelezen.

Maar ja, zo denk ik erover, NOFL

In ieder geval, welkom terug.
Oud 21-04-2004, 15:41   #4 (permalink)

Standaard

Welkom terug. Aangezien je het 'Het grote laat ik me voorstellen topic' topic nota bene zelf begonnen bent lijkt het me heel gepast om deze introductie daarheen te verhuizen. Onze policyten aanzien van meerdere accounts moge duidelijke zijn: dit is niet toegestaan. Gebruikersinfo kan je ten alle tijden opvragen via het Junkies Modjes forum.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vista opnieuw activeren? MSIMOD Software Junkies 11 18-03-2007 21:19
Elke dag opnieuw Virus found MaTje ^7 Software Junkies 7 23-12-2006 19:33
opnieuw opstarten weedwalk Software Junkies 4 4-12-2006 19:22
PC blijft opnieuw opstarten met nieuwe moederbord Thadeez Software Junkies 12 11-03-2004 09:26
Elke keer opnieuw inloggen Burning Tyre CaseJunkies Support en Feedback 4 26-07-2003 08:51

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.