| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Aight!![]() Ik na 2 dagen zonder slapen :P ![]() pwnd (ruben) die heel badass probeert te kijken ![]() crock voor het eerst gezien op tp2, hij woont in brabant ![]() ![]() mcpot met een muts ![]() laptop van ali met steelpad ![]() mijn pc met houtblokken onder me monitor :P en leete muismat die een steelpads ass kicked (nouja bijna dan). ![]() ![]() crock's ouwe 700mhz met cs window ![]() rund zijn playboy bunny pc ![]() allemaal op een rij. van voor naar achter: rund, mcpot, pwnd, kiel, crock, ik. ![]() rund is onze knapste member ![]() wij hebben een muts. mcpot en ali zijn de wannebee negers van vet op de achtergrond zie je ook nog a.losers (nmr 1 cs clan van duitsland) waren net zombie's zaten alleen maar cs te spelen zonder wat te zeggen... Ik vraag me af wat ze van ons vonden met ons geschreew de hele dag door :P ![]() rund en kiel op irc ![]() ![]() ![]() fuck die ijsverkoper op de achtergrond :P ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| nu doen ze het wel.
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Ziet er cool uit die lan Word hoognodig tijd dat ik ook maar eens me intro op lans ga maken :P
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Voor meer foto's (en dat zijn er echt veeeeel) check http://media.gameparty.net/list/2004...rty_april_2004 ff kijken of ik mezelf toevallig tegen kom daar ergens.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik had nog een printscreen van dc++ waar een paar mensen met ziek veel data geshared zaten. Hier een voorbeeld: edit: waarom maakt hij er geen pic van? edit2: ??
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #9 (permalink) |
| je moet html tags gebruiken. er werd iid veel geshared ik heb er ook nog een paar gezien die over de 1tb hadden.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Jemig, wat een boel data geshared, nu nog even die 1 Tb schijf mij nemen naar Drome :P met mijn digitale camera (jaja, heb er eentje gekocht...)...gaan jullie ook picjes van zien drome.nl <---- kan je alles over lezen...
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Ennuh, die Quin ken ik wel, die komt ook vaak op de X-Life LAN-party's waar ik meestal ook op bezoek ben ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lan-party | _PhanToM_ | Overige Events | 2 | 4-10-2006 17:13 |
| KM LAN-party | Cosmical | Overige Events | 4 | 1-08-2005 20:40 |
| LAN-party | Cosmical | Overige Events | 3 | 5-07-2005 15:12 |