| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Op een ander bekend forum kwam ik dit tegen: BreedsterHet is een vreemd soort spel, eigenlijk meer een experiment. Je krijgt van iemand een insekten-eitje en na een tijdje komt het uit. Dan ben je een larve en kan je een beetje rondkruipen, eten en poepen. Als je na een paar uur 100% energie hebt word je een pop en ga je veranderen in een volwassen insect. Als de pop uitkomt ga je doen wat een insekt doet: eten, poepen, slapen en fokken :P Als je succesvol gefokt hebt krijgen zowel het mannetje als het vrouwtje enkele eitjes, die je weer door kan sturen naar vrienden/kennisen. Wie interesse heeft om mee te doen kan hier in het topic om een ei vragen :P Ik heb er geloof ik al 6 om weg te geven ![]() EDIT - Dit is mijn insekt: ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Rustig aan man. Ik dacht gewoon registreren en dan een eitje toegestuurd krijgen, en doe niet of je alles weet want jij vroeg er ook naar.
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb er momenteel 5 weg te geven, dus wie wil?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Vaaaag dit... heel vaag, maar misschien een nieuwe hype? Of toch een flop?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |