| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| In dit topic is het de bedoeling een screenie te posten met de inhoud van je garage, en je mag ons ook ff vertelen wat jij wel weet en wij niet En vragen stellen REGELS 1. je screenie mag niet groter zijn dan 500. Meer zijn er niet Niet moeilijk he :P Zet er nog wel even bij in welk level je bent, welke auto's het zijn. En welk spel het betreft. Me begint De mooi zwarte is een Dodge Viper GTS Dat gele lelijke ding is een Seat achtig iets :P En ik zit en level 3 van RealGTA Je kan Real GTA LEGAAL downloaden @ http://realgta.net |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Check mij de begin filmpie set gevonden hebben. (waar de hoofdpersoon wordt neergeschoten) zo kom je der: ![]() en zo ziet het er uit: ![]() Volgens mij weet nog niemand dit behalve ik, ik heb et nog nooit gelezen op internet of zo. ![]() Je moet dus door de heuvel vliegen met je tank, die stijgt vanzelf op als je nu op CTRL begint te rossen, door de naar achter gerichte kracht.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
[excus] @ ex voor de plaatjes, anders wordt t te lang [/excus] | |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #10 (permalink) | |||
| Citaat:
Wel jammer dat de meeste download links op die site dood zijm Maar ik heb m nu voor GTA3 | |||
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
) | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Citaat:
Jah ongeveer, et zijn gewoon in de lucht hangende straten, waar je ook nie op kan landen, ze zijn on aanraakbaar om et maar zo te zeggen. /edit ik vlieg daar met de tank op 30 meter hoogte ongeveer.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show je zelf topic | CaseModXXL | Area 1337 | 70 | 12-06-2004 14:47 |
| Show your window topic | Skater | Casemod Junkies | 32 | 21-04-2004 12:22 |
| Het grote 'Show us you'r Forum topic' | Mr. van Dooremolen | Area 1337 | 4 | 11-06-2003 15:59 |