| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik ben nu real GTA aan het downloaden, kijken of dat wat is :P Mocht iemand trouwens dit ook willen downloaden, maar kun je het nergens vinden, maak dan even een gratis FilePlanet account aan, daar issie nog wél!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| WOW dit is wel gaaf hoor! Damn wat mooi! Echt ongelofelijk! Op 1280*1024 6xAA 16xFS is het helemaal mooi! ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Nou vooruit dan maar Screenie van RealGTA Egt extreem mooi! Vette auto ook :P Lexus!Volgens mij klopt de link niet ![]() www.hbf.25s.com/CJ/gta3.JPG <--- dan die maar ![]()
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 augustus 2003 Locatie: Rijen
| ik zoek eigenlijk nog een savegame voor gta3 (met real gta geinstalleerd), waarmee alles uitgespeeld is. Ik heb nl. al verschillende savegames van internet gedownload, maar als ik die dan wil openen, loopt hij vast.. ![]() Als ik zelf savegames maak, kan ik deze wel openen. iemand...? |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Citaat:
| |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Uuh ik heb een save game gedownload, (om alle auto's te kunnen zien, had dat spel al eens uitgespeeld), en die werkt perfect met Real GTA. http://homepages.ihug.com.au/~athlonxp/gta3.htm Van die pagina komt mijn save game vandaan Werkt perfect! (volg wel de instrucies, je moet de naam veranderen, en in de goede map zetten!)
| | |
| | #26 (permalink) |
| Cheats doe ik niet aan :P Maargoed, het gaat erom dat er een goede savegame op staat (daar poste ik die link voor)Wat doe ik nu eigenlijk fout? Code: [img]http://www.hbf.25s.com/CJ/gta3.JPG[/img]
| | |
| | #28 (permalink) |
| Ow in mijn voorgaande post (hier boven ergens) werkte het niet... ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show je zelf topic | CaseModXXL | Area 1337 | 70 | 12-06-2004 14:47 |
| Show your window topic | Skater | Casemod Junkies | 32 | 21-04-2004 12:22 |
| Het grote 'Show us you'r Forum topic' | Mr. van Dooremolen | Area 1337 | 4 | 11-06-2003 15:59 |