| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat en offtopic onderwerpen. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! Off-topic (-posten/replyen): - Het reageren op een forumtopic, waarbij de inhoud van de reactie niet overeenkomt met het onderwerp of waarbij de regels niet geheel gevolgd worden. Op veler verzoek ! Het Nachtelijke Offtopic topic wordt heropend met daaraan gekoppeld een eigen policy. ALS je je maar aan de regeltjes houdt: 1- Uitsluitend posten tussen 00:00h - 06:00h. Posts die buiten deze periode zijn geplaatst worden direct verwijderd. 2- In het nachtelijke Offtopic topic zijn geen uitbundige acties toegestaan, waarbij het uiterlijk van het Casejunkies forum aangetast wordt. Voorbeelden hiervan zijn herhaaldelijk quotes quoten en pics quoten. In het geval dat dit opgemerkt wordt door de desbetreffende mod(s), zullen deze verwijderd worden. 3- Het is niet de bedoeling dat dit topic een makkelijke manier wordt om je postcount te verhogen. Wanneer geconstateerd wordt dat dit opzettelijk om deze reden gedaan wordt, zullen de desbetreffende posts verwijderd worden. Bij overtreding van deze regels, zal er direct een GELE of RODE kaart volgen, afhankelijk van de ernst van de overtreding, ook een 1337-area-ban hoort tot de mogelijkheden. Speel dus niet met vuur. Het opnieuw op slot gooien van dit topic is tevens ook niet uitgesloten. De members hebben het dus zelf in de hand ! Dus hou je aan de regels, dan heb je de meeste lol.
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Goed, en aangezien het nog geen 00:00h is dus nog even geduld hebben. Dus het enthousiasme nog even in het gareel houden. ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hachee!!! Daar zijn we weer, precies op tijd Ik heb vandaag helemaal niks gedaan eigenlijk, alleen vanavond ff m'n zus weggebracht en opgehaald opgehaald van een verjaardag en daarbij niet geschroomd de maximumsnelheid fors te overschrijden :P Heerlijk, een stukkie flink blazen met de auto ![]() |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() EDIT: Ice T je moet gewoon ff de tijd in je profiel aanpassen ![]() | |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Moet nog een heel verslag maken en morgen inleveren. Gelukkig pas om 13.00 op school om een pw te maken wat ik ook nog moet leren over hetzelfde onderwerp, dus dat is niet zo heel veel werk.. ![]() Mijn plannen voor me eerste mod beginnen sterk vorm aan te nemen en daar ben ik blij om! Nu nog verder uitwerken, wachten op het geld van me verjaardag over minder dan een maandje en ik kan hopelijk beginnen! ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| ha. hij is er weer, het nachtelijk offtopic topic. Ik heb lekker de hele dag gemod vandaag. goed weer en bijna windstil: perfect om te (spuit)verven. net ff bezig geweest aan een nieuwe tutorial... jammer alleen dat mn verf bijna op is.... hoop dat ik mn eigen kast er nog mee haal....
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| En ik ben vanavond per ongeluk bij een groot paas-vuur beland. Nog toevalliger was dat er veel vriend(en)(innen) van me waren. Ik was er met de auto gekomen maar ben blij dat iemand anders me heeft terug gebracht! Zo gezellig....! P.S. Blij dat ie weer open is! |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Ha! Ik ben vandaag naar de open dag van scootershop Daytona in Koningsbosch geweest. Was echt vet! Heel veel mooie scooters, live muziek van Dj Kicken, en n paar "compo's" waarmee je leuke prijzen kon winnen. Kortom: TE GEKKE dag gehad vandaag paar plaatjes: EPC-tuningteam Burnout-contest (winnaars kregen, gelukkig voor hen, nieuwe banden) Resultaat van het "burnen" Paar mooie schakelbrommers SXL (Scooting Xtreme Limburg) ben ik ook bij Minibike
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| En het is weer 12 uur geweest , heb vandaag me nieuwe proc. opgehaalt, P4 3,0 prescott, kwam thuis, was ik me artic silver 5 kwijt en toen moest ik weg op te repetere met me band, beetje bale maja morge weer een dag ![]()
__________________ CIP: Lian on FIre |
| |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Net bij iemand een gecrashte HD recovered, die vent was er zo blij mee dattie me 100 euro gaf voor een half uurtje werk Z'n hele administratie en alles stond op die schijf... ik heb em gelijk maar geleerd hoe je backupt :P |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Lampje | Area 1337 | 694 | 2-07-2008 00:22 |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 03:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |