| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #151 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Uuuhm, je DOWNLOADS linkje doet het niet :P Verspijker dat maar eens ![]() http://www.oviz.nl/images/bert/CMD0011.JPG <-- click for some hot (cold) action casemodding! (van GoT, dat dan weer wel).
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #152 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Citaat:
Is dat nou een Compaq , heb ik ook nog liggen ...Heb een nieuw mod project :P Edit: iets te snel gekeken Maar het blijft een strakke mod :P | |
| |
| | #153 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Ziet der zeker cool uit ! http://www.oviz.nl/images/bert/ Maar nu zijn er geen pics van hoe het zijn case inblaast =\ |
| |
| | #154 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Lol-topic of NOT, maakt me niet veel uit. Vind het onzinnig om dat in het LOl-topic te zetten, want zo grappig is het niet. Werkt wel heeeel goed!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #155 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Ik ben op het moment een tripje naar de loveparade in Berlijn aan het plannen (we gaan met een groep vrienden heen), hopen dat het doorgaat maar dat is morgen te zien op de site van de loveparade. |
| |
| | #156 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2003 Locatie: Vlaardingen
| Ben al een tijdje terug uit de stad maar kon niet slapen dus ff ziten surfen en kwam uit op een aantal RC site's oa de van B_B, best leuk lijkt me het alleen beetje zoekn naar goede info voor een beginner. Weltrusten allemaal. |
| |
| | #157 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Citaat:
In je profiel kun je de voor jou geldende tijdzone instellen. Dus wij stellen niets in, dat doe je zelf. ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions | |||
| |
| | #158 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| dan nog loopt de klok 5 minuten achter... :P /edit KUT Ik kwam hier via een link in et Grote Lol Topic en zag niet dat dit het Grote Nachtelijke Offtopic Topic was. Vergeef mij, oh grote machtige moderator :P
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| |
| | #160 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Citaat:
exuus :P maar die 5 min tog :P *mierenneuken* ik kom net uit mijn uitgaansgelegenheid :P was wel grappig=) verder nog mensen uitgeweest? | |
| |
| | #161 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Citaat:
En ook haat ik me bankrekening want ik heb/had geen genoeg geld om aan me casemod te beginnen deze vakantie >( We missen nog een "Het Grote Frustratie Topic" zoals op rw.bugs.nl... Of is er al zoiets?
__________________ www.defecto.nl | |
| |
| | #163 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Welterusten.. Iemand nog wat gedaan voor moederdag over een aantal uurtjes? Ik wou een cd met die liedjes van Boris van de tv-shows op cd-tje branden.. 15 euro betaald aan telefoonkosten voor die nummer.. kan ik ze niet branden Het kan alleen met WMP 9 en ik krijg ze gewoon niet op cd.. Als ik het met iets anders (Windows branden shit) dan brand ie alleen de index van de cd ofzo.. want elk nummer ontbreekt.. Twee cd's verkloot en alleen een cd hoesje om te geven.. ![]() ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Nachtelijke Offtopic Topic! | Thadeez | Area 1337 | 444 | 21-02-2004 03:48 |
| Nachtelijke offtopic-topic/slowchat | Demoniac | Area 1337 | 1495 | 28-07-2003 23:44 |
| Nachtelijke offtopic topic | Eergassie | CaseJunkies Support en Feedback | 8 | 12-04-2003 16:27 |