| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Hey, Waar is onze grote vriend B_B gebleven? hij heeft al bijna een week niet meer gepost.. (Ja zoiets valt mij op...) Op msn is ie ook bijna niet meer... GreetZz
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Jammer dat zijn site alleen maar autos heeft. :P Anders zat ik daar vast ook uren.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Wel jammer dat ie is weggegaan zonder ff wat te zeggen ![]()
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Soms hebben mensen ff (tijdelijk) andere bezigheden.....en bovenal een real life. B_B is niet iemand die stilletjes "verdwijnt" is mijn mening Miss komt ie ineens met een of andere uber-mod ofzow....of... dat hoop ik dan ....enne.... OD"04 dan ?? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| Hij laat jullie gewoon treuren voor een maandje of 2, en dan komt hij ineens opdagen met de beste casemod allertijden :P (ken die gast niet dus zeg maar wat :P) En RC tootootjes zijn ook cool, ff ze site checken ![]()
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| het viel mij ook al op.. maar een paar dagen / een week terug hattie nog wat gepost.. dus ik denk dat alles wel weer op z'n pootjes terecht komt! ![]()
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het viel me op dat ie op RC-Junkies de laatste dagen ook niet echt actief is.. misschien heeft ie het gewoon druk 'in het echt' ?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Dr gebeurd denk ik nog eerder een kern ramp, dan dat jaap stopt met casemodden. Geen zorgen, "He got addicted to us." ![]()
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Hehehe, Hier ben ik dan.... Tja, jullie hebben gelijk, en ook ongelijk.... Ik heb het sinds november 2003 gewoon verschrikkelijk druk gekregen IRL, en toen ben ik ook met RC-Junkies begonnen. Dat was ff te veel allemaal, en daardoor ontspoorde mijn RL een beetje. Na een week of 3 a 4 'ontsporen' moest ik alles weer recht trekken, maar ja, dat was al december/begin januari.... Voor dat alles weer op rolletjes liep was het alweer half/eind maart, en ik was alweer 3 maanden uit de roulatie... De tijd vliegt!! Maar ja, omdat ik gewoon geen tijd meer over heb, kon ik mijn verantwoordelijkheden als Super-User hier op CaseJunkies niet dragen en niet waarmaken. Omdat ik niet op mijn 'oude' glorie wil teren, heb ik bedankt voor de crew, totdat ik weer meer tijd aan de computers kan besteden. Ik heb nog steeds een zeer leuk ontwerp in mijn hoofd, maar daar begin ik niet aan voordat ik de tijd en het geld heb om geheel op een 64-bit systeem over te schakelen. Als ik nu begin aan dat idee krijg ik NOG een 'gewone' AMD/P4 computer erbij, en daar heb ik gewoon geen plek meer voor (ik heb er al 10 ofzo....) Over RC-Junkies: dat is een zeer rustige website, die kan ik gelukkig makkelijk managen! Dus kortom: Ik ben hier nog dagelijks, ik lees (bijna) alles, maar ben gewoon effe te druk om me actief met CaseJunkies bezig te houden!! En je weet: eenmaal verslaafd: altijd verslaafd!!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuw compo idee van Bart_Banaan | Bart_Banaan | Area 1337 | 66 | 29-01-2004 22:40 |
| Aan Bart_Banaan | Jeanious | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-08-2003 15:32 |
| Foto's van Bart_Banaan | Bart_Banaan | Events Junkies | 22 | 31-07-2003 15:19 |
| VFD Inkoopactie Bart_Banaan | thebug | Shop Junkies | 51 | 2-03-2003 22:31 |
| Bart_Banaan in Computeridee | eMAeRCe | Area 1337 | 19 | 2-02-2003 00:07 |