| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| hehe: http://velox.stanford.edu/group/char...kFrequency.pdf http://velox.stanford.edu/group/chips_micropro.html (en dan chart aanklikken) |
| |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| 494 verder kom ik nog niet :P LOL dis wel een gaaf spel! Leuker dan die pinguin die je moet meppen :P
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #38 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Ik werd vanochtend heerlijk wakker door de bel :P Met mijn zojuist opgewekte ochtendhumeur door ik met mn hoofd onder mn kussen en sliep vrolijk verder... Wordt ik een uur of 3 later wakker staat onze tuin vol met bouwvakkers en hun gereedsschap incl middagvoer... ![]() Dus ik maak de achterdeur open, loop naar de garage om wat uit de vriezer te halen... Vriendelijk ffies die harde werkers gegroet.. Ik denk: dat zit wel goed... Komt mn vader voor zn middag eten ffies gezellig thuis, vraagt ie waarom die gasten achter in onze tuin aan het lunchen waren. Dus ik kijk hem echt zo aan van: wist jij niet dat die kwamen dan? :P Blijkbaar niet.. Ondertussen was onze muus achter in de tuin rijkelijk bekleed met lood om het regenwater van de buren onze tuin in te lijden Dus mijn vader zegt dat ze onze grond afkunnen en onze achterburen eerst een netjes mogen komen vertellen wat de bedoeling is... Na een uur waren ze nog niet terug... Of ik de poort maar op slot deed :P OKE Zo gezecht, zo gedaan...Keukentrap gepakt... :P Beetje geweld gebruikt... Resultaat: zo'n 8m3 lood :P tsjahh... wat doe je daar dan mee? je kunt het je moeilijk toe-eigenen :P 1...2...3.... WHOPPAAAAH Over de achtermuur :PHopelijk hebben ze er wat van geleerd :P |
| |
| | #40 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
![]() typo denk?
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Wees crea met windows-geluidjes.... ![]() - klikkerdeklik - En hier nog een klassiek MP3tje waar ze een filmpie erbij hebben gepropt... - klik - Hier wel een grappig flash-filmpje voor alcohol-verslaafden onder ons Link klopt, heb ff-tjes geduld, dan komt ie vanzelf... - klik dan hier - |
| |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| WOW die Windows geluiden die is gaaf!!!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het Grote LOL Topic (deel 12) | Thadeez | Area 1337 | 762 | 4-09-2006 19:41 |
| Het grote au topic, @wherever - deel 2 | uzuri | Area 1337 | 132 | 14-12-2005 23:00 |
| Het grote LOL topic Deel 12 | Anonieme Sjaak | Area 1337 | 1 | 21-09-2004 20:56 |
| Het Grote LOL Topic (deel 8) | Lampje | Area 1337 | 201 | 29-07-2004 15:50 |
| Het Grote LOL topic (Deel 3) | Lampje | Area 1337 | 662 | 28-01-2004 19:33 |