| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik volg het zodra het op een redelijke tijd uitgezonden wordt. Moge de beste winnen :P (nieuwe circuit is gaaf!)
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik kijk het wel eens als ik het toevallig tegen kom, maar ik ga er niet echt voor zitten. Dat doe ik wel voor MotoGP en WK Superbike Ik ben een echte motorliefhebber.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik doe een voorspelling voor het komende jaar: Schumacher staat bij 75% van alle races op pole en wint de race ook. F1 is echt saai, Schumacher wint altijd en dat is al jaaaaren zo. Vroegâh keek ik wel vaker, de meeste races keek ik wel, maar sinds 2-3 jaar niet meer.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Schumacher kan dan wel altijd winnen, voor mij maakt 't de F1 nog lang niet saai. De strijd om de punten achter plaats 1 is alles behalve saai geworden de afgelopen paar seizoenen. Balen dat ik met Spa Francorchamps in Lloret zit >( |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 september 2003 Locatie: Oisterwijk
| Ik vind het heel erg slecht dat schumacher altijd wint, maar wat kan je er aan doen? Na hakkinen zn terugtrekking is heel de formule 1 in een slop geraakt.. Toch kijk het nog omdat achter die eerste plek vaak spannende gevechten te zien zijn... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik had verwacht dat de 'overmacht' van Ferrari dit jaar wat minder zou zijn, maar ze hebben dit jaar een hele goede wagen. Ook de wagen van Williams is goed (en zeer bruut ) en Renault kan er ook wat van :PToch moet je toegeven dat het knap is van Schumacher dat hij nogsteeds zo goed rijdt. De meesten houden het niet zo lang vol op dat niveau. Z'n teammaatje blijft me ook steeds verassen met ijzersterke tijden in de warming-up's, en ik vind Barrichello zoiezo één van de beste rijders in het hele veld. Altijd leuk om te kijken naar F1, want ook Schumacher moet ervoor knokken, hij doet het echt niet zomaar ff, die titels winnen....
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik kijk ook altijd. Het is best nog wel spannend als je dan maar niet op schumacher let.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |