| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ik zal meteen met de deur in huis vallen: 16, 17 en 18 april is er een LanParty in het beursgebouw te Eindhoven. Deze zal helemaal in het teken staan van de onlangs uitgekomen shooter FarCry. Iedereen kent het spel FarCry natuurlijk . Ik heb de demo al helemaal plat gespeeld en wil zo snel mogelijk het originele spel in huis hebben. Toen ik van FarCry - The Party II hoorde, aarzelde ik ook niet om mij in te schrijven (het ligt ook zo lekker dichtbij voor mij :P ). Ik hoop met dit topic meer mensen en casejunkies op het idee te brengen om zich in te schrijven.Ik zal even wat algemene informatie geven: FarCry - The Party II begint vrijdag 16 april om 17:00uur en eindigt zondag 18 april om dezelfde tijd. Deze lanparty vindt plaats in het beursgebouw in Eindhoven, staat vanaf de ringweg aan gegeven. Er is plek voor 1250 man, daarvan zijn er al ongeveer 1070 bezet. Plaats reserveren is mogelijk, weinig mensen hebben dat echter al gedaan. Prijs is 35 Euro, dat is inclusief avondeten en er is gratis frisdrank (van die McDonalds-achtige automaten). De volgende compo's zullen gehouden worden: - Counterstrike (5 vs 5) - Counterstrike (2 vs 2) - Battlefield 1942 - Vietnam (8 vs 8 ) - Warcraft 3 (1 vs 1) - C&C Generals (1 vs 1) - C&C Generals Zero Hour (1 vs 1) - C&C Generals Zero Hour (2 vs 2) - Quake III arena (1 vs 1) - Enemy Territory (6 vs 6) - Call of Duty (5 vs 5) - Halo (1 vs 1) - FIFA 2004 (1 vs 1) - Age of Mythology (1 vs 1) En FarCry zelf natuurlijk .Dit is de site van FarCry - The Party II: http://theparty.gameparty.net/ Ik hoop iedereen zo voldoende op de hoogte gebracht te hebben. Dit topic zal ik verder ook gebruiken om mijn ervaringen van FarCry - The Party II te delen oa mbv leuke foto's.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Ik ben wel in voor een Lanparty! Moet nog ff kijken met geld, tijd en al die andere smoezen. BTW, hopelijk gaan me ouders niet flippen, want ik heb binnenkort examen en moet nog een heleboel doen. En ik moet nog ff een nieuwe HDD kopen. :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Goed dat je er over begint: Er is daar trouwens een hardware-kraam, ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten maar al het nodige zal er wel te verkrijgen zijn. Helaas geen Casemod-stand .
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik ga er ook heen samen met een groot deel van me clan. Ik ga van de week denk ik betalen. Ik moet alleen nog ff een niewe hd kopen om daar al mijn anime te leechen :P Ik ga btw (voornamelijk) cs en far cry spelen.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik mis UT04 anders had ik misschien wel gegaan ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| K zal het eens vrage of ik ook mag, misschien wel leuk. Maar ik heb FarCry legaal, maar UT04 (nog) niet. Die ga ik kopen als ik geld heb (ja ik ben eerlijk, try before I'll buy). Het spel bevalt me zeer goed dus :P Kun je ook met illegale versies komen of moet ik het spel eerst kopen? Anders moet ik ff een paar weekjes geen brommer rijden ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Deze compo's zijn voorrondes voor de Beneluxkampioenschappen die al langer gepland zijn. UT2004 zit daar niet bij omdat het nog maar net uit is denk ik, maar dat wil niet zeggen dat er geen competitie is :P . @tongue_of_colicab: welke clan?
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]() @Ragon: Ik speel in [vet]. we zijn een cs clan. We zijn niet echt super bekent maar er zijn toch nog wel wat mensen die ons kennen, al zal dat meer zijn om hoe het er in onze server aan toe gaat dan omdat we zo goed zijn ( gemiddeld 2x per dag heeft iedereen in de server oorlog met elkaar, en dan niet met het spelen van cs Ik lag me meestal helemaal plat ). Ons war team is wel aardig goed maar ik zuig behoorlijk.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Je hebt wel es van die moraal ridders die gaan zitte zeiken als je illegaal speelt. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Iedereen heeft wel iets illigaals op ze pc staan.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Veel spellen zijn ook leuk om een keer te spelen op een LAN-party, maar meer ook niet.. De echte goede spellen (Half-Life, Unreal Tournament, Battlefield 1942) heb ik wel origineel op de plank staan ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #14 (permalink) |
| inderdaad. Ik heb ook de spellen die ik veel speel gekocht maar bv far cry heb ik nog niet orgineel omdat ik daar de komende tijd geen geld voor heb, ik denk dat er zo ook veel mensen op een lan zijn die niet iedere x 50 euro over hebben om meteen een niew spel te kopen om hem op een lan te spelen.
| | |
| | #15 (permalink) |
| The party 2 is al over 4 dagen zijn er nog junkies die ook gaan?
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lan-party | _PhanToM_ | Events Junkies | 2 | 4-10-2006 17:13 |
| KM LAN-party | Cosmical | Events Junkies | 4 | 1-08-2005 20:40 |
| LAN-party | Cosmical | Events Junkies | 3 | 5-07-2005 15:12 |