| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Area 1337 Algemene Kletspraat, offtopic onderwerpen en gadgets & goodies. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Simpel, heb jij (ik dacht) keuze 1(verbeterd ) op je codicil genomen (de keuze dat je JA zegt tegen orgaandonatie)? Of ben je dit van plan om te doen? waarom wel/niet?Ik ga het wel doen, wil toch opgezet worden, dus wordt ik leeggehaald, kunnen ze net zo goed iets nuttigs doen met de binnenkant :P En nu serieus: ik ga het zeker wel doen, zo help je juist een ander persoon verder te leven, terwijl je zelf niet meer kan... Dan ben ik er niet meer, maar kan ik nog wel iemand (of meerdere personen) helpen.
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Ze vragen het eigenlijk alleen voor de duidelijkheid, dan hoeven ze achteraf (als je de pijp uit bent) niet aan familie te gaan vragen of je nou wou doneren of niet. Hoe dan ook, ik heb voor keuze 1 (1 = ja) gekozen. Nu ben ik niet alleen levend maar ook dood nuttig .
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Ik weet nog niet of ik mijn organen wil doneren, moet ik nog eens goed over nadenken.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juli 2003 Locatie: Blitterswijck
| Zou het niet weten laat ik aan me vrouw over tegen die tijd. of aan me kiddo's NU heb ik nog zo iets van "I came in one piece, I go in one piece." Maar als ik er iemand mee kan redde ga ik toch twijfelen, heb het formulier al een jaar ofzo thuis liggen maar ben er nog niet uit. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Ik zeker wel. Ik bedoel: wat heb je er zelf op dat moment nog aan. Als ik ooit een nier ofzo nodig heb zal ik toch wel heel erg blij zijn dat ik m van iemand anders kan krijgen...
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Ik heb gisteren de envelop op de deurmat gekregen, maar ik weet het nog niet. Ik denk er nog even over na en lees het nog eens goed door allemaal. Want ik doe nu een technisch / biologische opleiding en wij wonen met ons leerjaar ook wel eens een snijcollege bij of mogen zelf aan de gang met meten aan mensen. Als ik zie hoe ermee wordt omgegaan met die lichamen door sommigen...... sick.Dat hoeven ze niet met mijn lichaam te doen. Maar als het nu alleen organen om de organen gaat (dat moet ik dus nog ff uitzoeken). Dan moet ik er nog eens over denken. Daar heb ik strax toch niet veel meer aan.
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 februari 2004 Locatie: Hoorn
| hmm ik doneer ze wel... maar als ze me willen cremeren niet. Anders ligt er zo weinig as. En je hebt geen bierbuik meer als je leeg bent. of zullen ze je opvullen met iets zodat je weer je eigen formaat bent. zou wel minder zijn ![]()
__________________ First case mod. (fulltowertje) Round1 0% {{|||||||||||||||..}} 100% Pentium4, 2.68 ghz, 512mb, Geforce FX5200 128MB, 120gig HD |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Sommige mensen mogen het niet vanwege hun religie (en anderen doen het toch: bijv. " zwarte kousen " ( dont ask) die zeggen wel dat ze vroom zijn, maar ondertussen zetten ze wel 9 kinderen op de wereld! nofi )
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |